Jump to content

Aan Alcatraz team


Miyamoto

Recommended Posts

Ik weet niet of een van jullie uit het zogenaamde "Alcatraz onderzoeks team" hier nog interesse in hebben maar het is toch interresant om te weten. Als jullie die oude kaart uit Toreno's Cabin en de Lil' Probe Inn bekijken kun je zien dat Bayside (het dorp naast gant Bridge met de Boat School) is weggelaten. En als je dat Alcatraz eiland neemt kun je het er ongeveer in passen. Dus volgens mij hebben ze Alcatraz eruit gelaten en Bayside extra erin gezt voor de release. Zet hier alsjeblieft een reactie of (ik wil niet commanderen overkomen) kam Bayside eens uit..( Ik heb het "Toch Alcatraz" topic maar juist gelezen...) Ik brand van nieuwsgierigheid. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    6

  • Nickonly

    5

  • Scooter

    5

  • Miyamoto

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of een van jullie uit het zogenaamde "Alcatraz onderzoeks team" hier nog interesse in hebben maar het is toch interresant om te weten. Als jullie die oude kaart uit Toreno's Cabin en de Lil' Probe Inn bekijken kun je zien dat Bayside (het dorp naast gant Bridge met de Boat School) is weggelaten. En als je dat Alcatraz eiland neemt kun je het er ongeveer in passen. Dus volgens mij hebben ze Alcatraz eruit gelaten en Bayside extra erin gezt voor de release. Zet hier alsjeblieft een reactie of (ik wil niet commanderen overkomen) kam Bayside eens uit..( Ik heb het "Toch Alcatraz" topic maar juist gelezen...) Ik brand van nieuwsgierigheid. :bier:

Misschien kunnen we weer beginnen met een team?

Alleen, ik wil de boel niet verpesten, maar ik begin te geloven dat het er gewoon is uitgehaald.

Maar we kunnen ons ook verder concentreren, op de andere grootte EE.

Die er als het goed is nog inzit, dat heb ik goed toch?

Er zijn al wat geruchten over een: ''Big Foot'' of over de overleden moeder van CJ.

Genoeg leuks te doen nog, dus misschien een soort team maken voor de andere (grootte) EE?

We zien het wel wat mij betreft. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of een van jullie uit het zogenaamde "Alcatraz onderzoeks team" hier nog interesse in hebben maar het is toch interresant om te weten. Als jullie die oude kaart uit Toreno's Cabin en de Lil' Probe Inn bekijken kun je zien dat Bayside (het dorp naast gant Bridge met de Boat School) is weggelaten. En als je dat Alcatraz eiland neemt kun je het er ongeveer in passen. Dus volgens mij hebben ze Alcatraz eruit gelaten en Bayside extra erin gezt voor de release. Zet hier alsjeblieft een reactie of (ik wil niet commanderen overkomen) kam Bayside eens uit..( Ik heb het "Toch Alcatraz" topic maar juist gelezen...) Ik brand van nieuwsgierigheid. :bier:

Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig maar wat jij nu zegt heb ik ook al in een topic uit 2004 ofzo gelezen :puh:

OK dan halverwege 2005..

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, toen hadden we een Team opgestart en dan de San Andreas map in 25 gedeelt.

Iedereen kreeg toen een vlak, waaronder ik ook.

Heel het team, dus ik ook vonden niets over Alcatraz alleen wat stenen en de breuklijn op de bodem.

Daarnaast vonden we vele andere Easter Eggs.

Ik had nog een nummer 69 gevonden toen.

Maar het zou wel leuk zijn voor dit te doen. Want er wordt al zo weinig gepost bij de Easter Eggs en dan komt er misschien terug wat leven in.

Link to comment
Delen op andere websites

ey,

even over ''bigfoot'''en die ''overleden moeder'' van cj..

wat is hier over bekent?

kan iemand mij hier wat meer informatie van geven? of een topic...

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

ey,

even over ''bigfoot'''en die ''overleden moeder'' van cj..

wat is hier over bekent?

kan iemand mij hier wat meer informatie van geven? of een topic...

grtz, Cesar SA

Zoek, zoek, zoek Cesar Sa, daarvoor heeft men de zoekmachine uitgevonden: Klik!

Ik heb even voor je gezocht:

Klik!

Klik!, Tip Hier vind je allerlei geruchten, ook over andere EE!

Klik!

Klik!

Klik!

En zo kan ik nog even doorgaan, als je al die topics leest kom je tot de conclusie dat onze vriend 'Bigfoot', simpelweg niet bestaat.

Over de overleden moeder van CJ weet ik verder niks, het zijn slechts geruchten.

----

Wie zou er zin hebben om opzoek te gaan naar die andere grote EE?

Dan bedoel ik niet een stelletje ongeregeld, maar er moet dan serieus gezocht worden.

Iemand nog suggesties, voor een 'nieuw' team?

Het zou toch mooi zijn, als wij die andere EE vinden?

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kunnen we weer beginnen met een team?

Alleen, ik wil de boel niet verpesten, maar ik begin te geloven dat het er gewoon is uitgehaald.

Maar we kunnen ons ook verder concentreren, op de andere grootte EE.

Die er als het goed is nog inzit, dat heb ik goed toch?

Er zijn al wat geruchten over een: ''Big Foot'' of over de overleden moeder van CJ.

Genoeg leuks te doen nog, dus misschien een soort team maken voor de andere (grootte) EE?

We zien het wel wat mij betreft. ;)

Hmmm... Misschien nieuw idee voor een nieuwe gang!

-The EE Hunters Gang-

lol

Maar ja, Alcatraz is er gewoon uitgehaald ja.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

@Matthijs: Als je z'on team opstart ik wil wel meedoen!! :D

Tja, dan moet er wel van komen, ik zou het hartstikke leuk vinden, om met een team dingen te zoeken.

Dan specifiek gericht op de andere grote EE.

Alleen zitten er meer dingen aanvast dan een groepje oprichten.

Denk aan:

- Waar halen we enthousiaste leden vandaan?

- Waar beginnen we te zoeken?

- Wat voor soort EE is het?

- Zijn er aanwijzing in het bijzonder voor die EE?

- Etc.

Ik zou er reuze zin aan hebben, jullie ook? ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er zekers wel bij!

Waar halen we enthousiaste leden vandaan?

Je kan reclame in je handtekening en avataar zetten

Waar we beginnen te zoekken?

Gewoon spelen en goed opletten!

Wat voor soort?

Gewoon een lijst maken en kijken wat bij elkaar kan horen (bijv alle 69 EE bij elkaar).

dus zullen we wat beginnen??

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...