Jump to content

Aan Alcatraz team


Miyamoto

Recommended Posts

Ik wil er zekers wel bij!

Waar halen we enthousiaste leden vandaan?

Je kan reclame in je handtekening en avataar zetten

Waar we beginnen te zoekken?

Gewoon spelen en goed opletten!

Wat voor soort?

Gewoon een lijst maken en kijken wat bij elkaar kan horen (bijv alle 69 EE bij elkaar).

dus zullen we wat beginnen??

Ik heb net voor de zekerheid .Levi. een bericht gestuurd.

Wat hij terugstuurde kwam er grotendeels op neer dat:

- We nog niks te zoeken hebben.

- Misschien die EE al gevonden is, er zijn ook al zoveel gevonden.

- Je nog niet weet waar naar je zoekt.

Van deze kant had ik het nog niet bekeken, dus ik vind dat .Levi. nu nog grotendeels gelijk heeft.

Dus het is nu nog wat overbodig is een team aan te maken, sorry.

Ps: Ik zat nog even te denken, als je alle EE eens naast elkaar legt, misschien rolt er dan wat uit?

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    6

  • Nickonly

    5

  • Scooter

    5

  • Miyamoto

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat hij terugstuurde kwam er grotendeels op neer dat:

- We nog niks te zoeken hebben.

- Misschien die EE al gevonden is, er zijn ook al zoveel gevonden.

- Je nog niet weet waar naar je zoekt.

Van deze kant had ik het nog niet bekeken, dus ik vind dat .Levi. nu nog grotendeels gelijk heeft.

Dus het is nu nog wat overbodig is een team aan te maken, sorry.

Ps: Ik zat nog even te denken, als je alle EE eens naast elkaar legt, misschien rolt er dan wat uit?

Ja dat is wel waar, maar hoe bedoel je dat van naast elkaar leggen?? dat ze allemaal iets hebben wat samen dan een iets worden??

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hij terugstuurde kwam er grotendeels op neer dat:

- We nog niks te zoeken hebben.

- Misschien die EE al gevonden is, er zijn ook al zoveel gevonden.

- Je nog niet weet waar naar je zoekt.

Van deze kant had ik het nog niet bekeken, dus ik vind dat .Levi. nu nog grotendeels gelijk heeft.

Dus het is nu nog wat overbodig is een team aan te maken, sorry.

Ps: Ik zat nog even te denken, als je alle EE eens naast elkaar legt, misschien rolt er dan wat uit?

Ja dat is wel waar, maar hoe bedoel je dat van naast elkaar leggen?? dat ze allemaal iets hebben wat samen dan een iets worden??

Die richting in ja, je zet gewoon alle EE naast elkaar.

Dan kijk je naar overeenkomende dingen, misschien zeggen sommige EE wel iets.

Maar om dat er zoveel EE zijn, is dit een enorme klus.

Verder weten we niet waar, of wat we zoeken, dus kun je (nog) niet zoveel uit de EE opmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook mee doen !

meschien ook net vorig jaar ook op een kaart aleen op andere plaatsen

b.v.

Hu? van dat bericht snap ik helemaal niks.

Maar misschien komt er wel helemaal niks van, binnen kort tenminste nog niks denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

we moeten weten waar we naar zoeken, dan kunnen we nauwkeuriger zijn.

ik bedoel.. hoe wil je wat vinden als je niet eens weet waar je naar op zoek bent,

we kunnen beter eerst iets bedenken dat mischien op een aanwijzing of iets dergelijks lijkt.

ik ben een voorstander om een team op te richten, maar laten we eerst eens gaan kijken of (alle) andere EE's mischien een verwijzing kan vormen.

(en dan heb ik het over al gevonden EE's, of we moeten er nog een paar tegen het lijf lopen natuurlijk)

en als we mischien iets op het spoor zijn.. in de richting daarvan gaan zoeken... als julie mij begrijpen.

mischien dat dit wel een handige aanpak is.. (mijn mening)

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooi idee om met zijn allen EE te gaan zoeken maar ik denk -eigenlijk- dat alle EE inmiddels wel gevonden zullen zijn, als er zoveel mensen San Andreas hebben en er al zoveel mensen op zoek zijn geweest naar alle EE dan lijkit het me sterk dat er nog iets onondekt is, desalnietemin vind ik het een goed idee en wens jullie er succes mee :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu een kaartje aan het maken met zoveel mogenlijk EE's erop, zal volgende week wel klaar zijn.

Dit zijn dan bijvoorbeeld dingen die deze nogniet echt bestaande team dan kan doen (met die kaart ben ik nu echt bezig). maar ja Cesar SA, we moeten wel weten waar we naar gaan zoekken, ja EE, oké, maar wat?

Bijv. jij zoekt verwijzingen en jij zoekt dit en jij zoekt zat misschien?

Ow en het is toch zeker niet alleen voor SA toch?

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

je bent een kaartje aan het maken?

met de locaties ervan of van de EE's zelf.

precies, maar we moeten in een soort richting van iets zoeken denk ik zelf...

maken we het makkelijker voor ons zelf...

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

We mogen geen detail overslagen..bv. had iemand een biker gevonden in de bossen die een 9mm droeg en heen en weer loopte. Of vreemde dingen zoals groene stenen of stenen in vormen van letters.

Bewerkt: door Miyamoto
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry mensen, maar ik moet toch echt de boel stoppen.

Ik had .Levi. een PB gestuurd, over of het een goed idee was of niet.

Ik geloof dat ik wat berichten hierboven al gezegd, dat het geen zin had.

Als jullie dat ''over het hoofd'' hebben gezien, heb ik hier de PB die .Levi. mij stuurde:

Als er weer een alcatraz team komt stem ik er nier voor in. Daar was al een lange tijd geleden een team, van en er zijn een aantal dingen vonden, maar meer ook niet.

Ik snap niet echt het nut om nu weer een team op te starten om een grote EE te zoeken. Want blijkbaar weet je niet waar je naar zoekt.. Ik denk beter dat iedereen gewoon voorzichzelf EE's kan opzoeken dan een team maken waarbij je gaat zoeken naar een grote EE terwijl je zelf niet eens weet waar die zou moeten zitten.

Om nu weer de map van Gta San Andreas in stukken te verdelen om naar een grote EE te zoeken vind ik niet echt nodig. Dit was al een keer gedaan, om dat nu weer te doen is dus niet echt nodig.

Kortom, een team vind ik zelf wat te overdreven.

Ps: Wie zegt dat er nog een laatste EE gevonden moet worden, misschien zijn alle grote EE's al gevonden of misschien zijn er nog heel veel maar dan meer verwijzingen of kleine dingen. Om hiervoor een team te starten vind ik niet echt nodig, behalve als jullie al iets op het spoor zijn om je daar ook echt op te richten als team. Maar om nu een team te maken om naar de "laatste" grote EE te zoeken is niet nodig..

Met vriendelijke groet,

.Levi.

Helaas, pindakaas.

Sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

ik laat deze zaak voorlopig rusten !

maar het kan ook zijn dat ze eerst als orgineel alcatraz erin wilden maar toen er weer uit hadden gehaalt van wege iets

en dat ze de kaarten hebben laten zitten

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...