kadee Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 hoi ik weet nu wel niet of dit mag zo'n bericht maar toch. ik zoek een tut waarin precies uit word gelegd hoe je van die speciale brush achtergronden maakt en hoe je ze correct toevoegt kan iemand mij helpen Reageren
RobbertR Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Dan denk ik dat je op zoek ben naar dit! Reageren
Ferre Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik begrijp je niet helemaal. hoe je van die speciale brush achtergronden maakt en hoe je ze correct toevoegt Wil je weten hoe je een achtergrond maakt met een brush? Of wil je weten hoe je brushes download en toevoegt aan Photoshop? Kun je even verduidelijken wat je bedoelt Reageren
kadee Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) ik wil nu nog alleen weten hoe je ze maakt ik heb het al gevonden maat toch bedankt Bewerkt: 9 maart 2006 door kadee Reageren
Talietje Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 is er ook een tut hoe je moet werken met paint? (de nieuwste versie ervan) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.