Grove St. Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) He, Ik heb een forum, het is een IPB forum, maar ik wil een credit mod erop zodat iedereen ava's kan kopen en website templates etc. Wie wilt dat doen? En wie heeft alle bestanden ervoor... Zie anders voor bestand topic 'Credit mod' van The Mafia. PM me als je wil, admin blijf je uiteraard niet heel de tijd Bewerkt: 9 maart 2006 door Grove St.
Grove St. Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Het staat per ongeluk in het verkeerde forum, kan een mod hem verplaatsen?
ViceAgent Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hey Grove St. Ten eerste wil ik even zeggen dat dit helemaal niet in het verkeerde subforum staat, want waar zou het dan moeten volgens jou? Het gaat toch over Webdesign! Ten tweede wil ik zeggen dat je dit soort dingen niet mag vragen, om 2 redenen niet: - Ten eerste, is je board (waarschijnlijk; ik kan het niet checken) illegaal. - Ten tweede, staat duidelijk in de subforum regels, dat je dit niet mag vragen. Ik zal je toch nog een beetje helpen, lees de readme van de Credit Mod even door, en als dat niet lukt, PM dan 'The Mafia' hoe hij het gedaan heeft. Succes.
Grove St. Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hey Grove St.Ten eerste wil ik even zeggen dat dit helemaal niet in het verkeerde subforum staat, want waar zou het dan moeten volgens jou? Het gaat toch over Webdesign! Ten tweede wil ik zeggen dat je dit soort dingen niet mag vragen, om 2 redenen niet: - Ten eerste, is je board (waarschijnlijk; ik kan het niet checken) illegaal. - Ten tweede, staat duidelijk in de subforum regels, dat je dit niet mag vragen. Ik zal je toch nog een beetje helpen, lees de readme van de Credit Mod even door, en als dat niet lukt, PM dan 'The Mafia' hoe hij het gedaan heeft. Succes. oke bedankt
Grove St. Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 * verboden om vragen over 2.*.* te install. dus niemand meer posten aub *
Gunslinger Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Gelieve voortaan de EDIT-knop aan de rechterkant van je eigen posts te gebruiken. Zo hoef je niet te dubbelposten, wat tegen de forumregels is. -Slot-
Recommended Posts