Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Rappers

Soort Design: Design

Size Design: Max 600x600

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

@ Thabit, nu wel ;)

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:

Ik wil wel.

Gelijk ook gemaakt.

Dit is de beste van mij tot nu toe (vind ik)

untitled15at.png

Ohja interreseert mij niet of goed bent of niet :)

Geplaatst:

Zonder meer Slimm

Lijkt alsof er veel meer tijd in heeft gezeten en ik vind het plaatje van Adam'Boy beetje wazig...

Echt weer vet hoor Slimm.. :klap: Vooral die gun... :schater:

Slimm.

Al houd je je niet aan je eigen formaat :puh: , vind ik die van jouw wel veel beter. Misschien had je het pistool een andere kleur kunnen doen, een kleur die wat meer bij de rest past.

@ Slimm, snel even editten he :puh:

Bewerkt: door Thabit
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Slimm, A'damboy gaat wel heel erg vooruit moet ik zeggen, daarvoor mijn complimenten!

KUTGW allebij!

Geplaatst:

Stem Slimm.

Die van Mokumboy is niet zo mooi, die render is ingedrukt, en die blauwe letters passen totaal niet bij het geheel..

Bij die van Slimm geen opmerkingen verder... :bier:

Dus ik stem op Slimm

Al houd je je niet aan je eigen formaat

Kijk nog maar eens goed ;)

Hmm, beginner tegen gevorderde :engel:

'Slimms pistool' vind ik er een beetje nep uitzien vergeleken met the game. Maar de tekst: :tu: .

A'damboy's

achtergrond is een beetje te donker en de blauwe tekst past er niet zo goed bij de rest :(

Stem Slimm

Tussenstand: 7-0 voor Slimm

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

De tekst en de render zijn bij die van AmsterdamBoy niet zo mooi. Dit zeker wel bij die van Slimm

De scnalines op die van ABoy zie je te duidelijk dat vind ik ook minder mooi.

Sten: Slimm

Geplaatst:

Amsterdamboy.

Ik kan niet echt goed zien wat slimm er nou allemaal aan heeft gedaan(zal wel aan mij legge maja)

Die van amsterdamboy vind ik dan wel minder mooi, maar ik kan wel goed zien dat hij er redelijk wat tijd aan heeft besteed.

Tussenstand: 8-1 voor Slimm

Slimm Veel meer werk en veel mooier.

Bewerkt: door Darkapple
Geplaatst:

Ik ben het met bijna iedereen eens hier... die van Slimm is gewoon mooier en beter.

Stem:Slimm

Geplaatst:

Ik vind het weer dapper van AmsterdamBoy dat hij het weer opneemt tegen een goed iemand. Maar toch, de punt gaat naar Slimm.. Deze is heel mooi en leuk bedacht, verder ook lekker veel tijd ingestoken. Ik denk dat de linkerkant van Amsterdamboy's zijn zijn signature iets te wazig is, en dat bij mij de doorslag gaf om op Slimm te stemmen. Maar Amsterdamboy, ga door. Ik zie je graag een keer winnen.

Stem: Slimm

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...