Crowsoul Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Ik kan ze niet vinden in de TXD lijst hier op het forum. Of kijk ik er weer over?? Bewerkt: 10 maart 2006 door Crowsoul Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hallo, Crowsoul Dit kan perfect met de Map Viewer 0.5 Alpha by Steve-M hiermee zie je heel GTA SA, GTA VC en GTA III in dit progamma, je kijkt rond in het spel, zonder het te spelen. Je zoekt in SA de reclame borden op, je druk op rechter muisknop richting het reclame bord en dan zie je bovenaan de naam van de TXD's en DFF's, die zoek je dan op in je IMG Tool, en dan bewerk je hem, dit moet je continu herhalen. Btw: Lees wel even goed de ReadMe door! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Volgens mij staan ze er wel bij maar je moet bedenken dat ze niet bijv. reclamebord1.txd heten. Reclame borden in Amerika worden billboards genoemd. De meeste TXD's van reclame borden in SA heten daarom billb1.txd of billb02.txd . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.