San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Onderwerp: Mag je zelf bepalen Soort Onderwerp: Signature Size Onderwerp: 400x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Mijn signature komt als jij de jouwe hebt ingeleverd.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 General Lee Synchro Succes Synchro, moge de beste winnen.
Typhoon Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 MIjn stem gaat naar General lee, ik vindt deze heel mooi gedaan met de scanlines, mooie borders. Ik vindt dit een van je beste sigs tot nu toen! Synchro, de sig van jou is ook mooi! Zeer mooi, maar ik vindt die van GL toch mooier. Allebij knap gedaan! Stem: General Lee
Ferre Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Synchro Ik vind ze allebei verschillend, maar die van Synchro is wat vrolijker qua kleur. Maar dat laserzwaardinggeval vind ik nogal hinderen
pietjuh1 Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik vind ze beide even mooi.... maaar die van synchro is iets apparts zie je niet zo vaak.. en die van GL... hijs wel mooi maar je hebt al zoveel van dat soort sig gemaakt.. begint standaard te worden.. en bij synchro vind ik het lettertype iets mooier.... mijn stem: Synchro
DaddyPimp Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 General Lee, ik vind die van Synchro ook wel mooi maar veel te fel.
Wesley Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Dit is een beetje lastig om te kiezen. Ik heb toch besloten om op Synchro te stemmen. Ik vind Synchro zijnte ietjes mooier!
Achille Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Prachtige sig Dylan (K) General lee alweer lelijk lettertype... -.- Stem Synchro
DaBeast Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar General Lee, het was moeilijk te kiezen. Maar uiteindelijk ben ik gegaan voor de Scan-Lines en Borders . Greetz . Bewerkt: 10 maart 2006 door dabeast
.Sharingan Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Prachtige sig Dylan (K)General lee alweer lelijk lettertype... -.- Stem Synchro Same Here Tales
Giorgo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik ga voor General. Gewoon omwille van zijn Scanlines, op MSN vertelde hij me dat hij pas bezig was met Scanlines en ik vond het erg goed werk. Ik vind gewoon dat die Pixelfont er niet bij past Dylan. Dus ik vote voor GL.
Yohan Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 General Lee, Echt een mooie sig, die van Synchro ook wel alleen vind hem wat leeg...
Svenie Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Dit vind ik echt moeilijk om te stemmen maar ik stem toch op general lee
RonaldVC Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Mijn stem gaat naar Synchro. Alles valt gewoon mooi inelkaar, dat laserzwaard voorlangs vind ik er mooi uitspringen.. Die van General Lee vind ik een beetje te wazig, te rokerig zegmaar.... Dus mijn stem gaat naar Synchro!
Recommended Posts