Goliat Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 GL, die is echt veel mooier!! Die van Synchro is ook wel mooi! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Stem: Synchro. Je hebt er weer iets speciaals van gemaakt, wat ik zeker waardeer. Die lightsabre is zeer leuk gedaan. Verder heb ik graag sigs met heldere, felle kleuren. GL, probeer eens een andere stijl. Ik ben er een beetje op uitgekeken... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 mijn stem gaat naar: General lee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) General Lee Ik vind GL beter. ik kies niet voor Synchro omdat:ik zowat niets kan zien als ik naar die van Synchro kijk. Bewerkt: 10 maart 2006 door gta ripper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 General Lee, mooier gecomponeerd met kleuren en effecten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Ik vind ze beide wel wat hebben, erg mooi beide. Uitendelijk ga ik toch voor die van General Lee, het is iets meer mijn steil en de render vind ik mooier. De text vind ik bij die van Synchro weer veel beter. Stem: GL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darkapple Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Mijn stem Na Synchro Vind Ze alle 2 mooi maar tog Synchro Bewerkt: 12 maart 2006 door Darkapple Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Synchro. Die van General Lee vind ik echt niet mooi, en die van Synchro valt mij ook vies tegen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Stem, Synchro Allebei mooi Maar die van GL zijn die scanlines niet echt al te goed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Stem: Synchro.Je hebt er weer iets speciaals van gemaakt, wat ik zeker waardeer. Die lightsabre is zeer leuk gedaan. Verder heb ik graag sigs met heldere, felle kleuren. GL, probeer eens een andere stijl. Ik ben er een beetje op uitgekeken... Mee eens.. Verder voeg ik er iets aan toe: Voor beide heren een applaus! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Stemt op - Synchro Ik stem op Synchro omdat ik zijn siganture lekker clean vind, en het is wat lekkerder om naar te kijken. Tekst "Synchro" ziet er ook goed uit alleen er mag wel een drop shadow op vind ik of een dun duidelijk randje om de tekst.. Verder heeft die signature een betere uitstraling dan die van General Lee vind ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Vet mooi GL!! ik stem op General Lee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 ze zijn allebij erg mooi. eigenlijk zou je op allebei moeten kunnen stemmen. maar ik stem toch op General Lee. die is toch een tikje mooier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 GL's sig vindt ik er eigenlijk niet uitzien.. Stijltje is uber oud, tekst past totaal niet en de brushes zijn niet echt mooi. 100% zeker Synchro. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Uitslag: General Lee 14 Synchro 13 Het was een spannende strijd, bedankt voor de battle Synchro. Ik stuur een mod wel een PM. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts