Jump to content

Converteren lukt nu al maar wel zonder wielen.


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Intussen zoek ik verder.

De aanhouder wint :D

Hij zit er in en hij rijd wel.

Maar ik heb een UFO taxi.

Nu nog een aria 51 :D

taxi.jpg

Edit 1: Ik heb me er al es aan gewaagd.

De BradleyH Turitorial zegt dat ik hem moet importeren in 3dsmax

en dat ik vervolgens alles moet deleten behalve het rechter voorwiel.

Maar als ik dit doe met de 406 vind ik geen wielen.

Of moet ik die uit de originele SA taxi halen? Nee toch?

Edit 2:Nee komt niet goed met de originele taxi wielen.

Das het resultaat.

Ma kom we komen er nog vroeg of laat :schater:

Intussen knutsel ik rustig verder :D

Man ik kan zagen zeg :bonk:

taxi2.jpg

Bewerkt: door Crowsoul
Geplaatst:
Of moet ik die uit de originele SA taxi halen? Nee toch?

Edit 2:Nee komt niet goed met de originele taxi wielen.

Dat moet je wel want in VC hoe je geen wiel te plaatsen alleen dummy's dus gewoon er uit een SA auto halen. :puh:

Geplaatst:

Of moet ik die uit de originele SA taxi halen? Nee toch?

Edit 2:Nee komt niet goed met de originele taxi wielen.

Dat moet je wel want in VC hoe je geen wiel te plaatsen alleen dummy's dus gewoon er uit een SA auto halen. :puh:

Mja.

Dan is het wel effe knoeien om die wielen op de juiste plaats en vorm te krijgen zeker?

Want je ziet wat het resultaat is als in de originele taxiwielen merge he.

Trouwens hij geeft hem ook maar enkel rechtsvoor weer

Damn waarom ontdekte ik pas een week geleden 3Dsmax :-(

Geplaatst: (bewerkt)
Is niks moelijks aan gewoon het verplaatsen van een wiel.

Ja maar dan heb in nog steeds enkel rechtsvooraan een grijze bol als wiel he :$

Welliswaar op de juiste plaats maar verlang dan toch nog da net iets meer :D

Bewerkt: door Crowsoul
Geplaatst:

Dan heb je iets niet goed gedaan.

Toevallig met de textures aan de haal geweest of je heb ze niet goed geconverteerd.

BTW heb je het wiel met de dummy verbonden.

Geplaatst: (bewerkt)
Dan heb je iets niet goed gedaan.

Toevallig met de textures aan de haal geweest of je heb ze niet goed geconverteerd.

BTW heb je het wiel met de dummy verbonden.

Ja hoor dummy verbonden.

Maar hoe neem ik de texturen van het wiel mee voor ik mijn wheel.max safe?

Moet ik die uit de TXD exporteren als tga of png en in de zelfde folder zetten of zo?

Kan ik trouwens een ander wiel uit een mooie SA mod halen?

Ik denk het wel he?

Zeg alvast bedankt voor de hulp tot nu toe he :*D

Bewerkt: door Crowsoul
Geplaatst:

Over die texture de naam weet ik niet dat is maar net wat de maker heeft gedaan.

En over dat wiel je kunt het wel doen alleen je mag hem niet releasen zonder toestemming van de makers.

Geplaatst:
Over die texture de naam weet ik niet dat is maar net wat de maker heeft gedaan.

En over dat wiel je kunt het wel doen alleen je mag hem niet releasen zonder toestemming van de makers.

A ja ok thx ik ga vanavond verder proberen.

Wat de toestemming betreft weet ik wel :D

En dus voor ik mijn wheel.max begin te maken moet ik die texturen dus weldegelijk exporteren uit de TXD in de zelfde map.

Ok nogmaals thx ik snap em _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...