Follow Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Als ik de trail versie van PowerDVD opstart opent hij helemaal niks, wie kan mij helpen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Waar heb je hem dan gedownload? Misschien heb je een niet complete versie ofzo.. Het kan dat er iets fout is gegaan bij de installatie, probeer hem nog eens te installeren. Kan het misschien zijn dat je hem moet registreren ofzo? Dat je dan een activeringssleutel krijgt? Is powerdvd niet gewoon freeware trouwens? Volgens mij kan je hem ook volledig downloaden, legaal natuurlijk.. Maar ik kan het mis hebben. Reageren
Follow Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik vond het via google, ik typte in: powerdvd downlaoden en toen de eerste site, en bij de installatie zij hij geen error. Reageren
TommieguN Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Start ie helemaal niet meer op? Of krijg je een foutmelding? In het eerste geval kan je de boel beter opnieuw installeren, met alle standaard instellingen (behalve mssn de lokatie van de installatie). In het tweede geval, plaats een screen van de foutmelding, dan kunnen wij je verder helpen. EDIT: Whoops, niet goed naar jou laatste bericht gekeken. Plaats een screen van de foutmelding tijdens de installatie. Bewerkt: 12 maart 2006 door TommieguN Reageren
Follow Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik vond het via google, ik typte in: powerdvd downlaoden en toen de eerste site, en bij de installatie zij hij geen error. Eeh, dan moet je misschien nog iets beter lezen, kijk maar wat dikkgedrukt is in mijn quote Niet gemeen bedoelt, want iedereen maakt wel eens een foutje Reageren
Gunslinger Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Misschien kun je het programma wel openen door op de directe .exe te klikken, in plaats van op een snelkoppeling in het startmenu of op je bureaublad. Je vindt de directe .exe in de map van Power DVD, welke in Program Files staat. Als dat niet werkt, zou je je computer eerst eens opnieuw moeten opstarten. Misschien helpt dat. Anders kun je nog een andere versie proberen. Ik weet niet of je Power DVD van de officiële site hebt gedownload. Daar staan altijd de nieuwste versies op. Kans is groot dat die het wel doen. Dit is de officiële site. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.