Froodooo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Wie wilt er tegen mij? Onderwerp: Freestyle, bedenkt het zelf maar! Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee remade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel als je hem klaar hebt! Mijn Signature komt na mijn tegenstander! Alvast veel succes voor degene tegen wie ik ga!
Goliat Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Het is gewaagt om tegen een pro(ok pro's hebben we niet op dit forum,blabla. maar froodooo hoort zeker bij de beste van dit forum) te gaan maar laat ik het toch maar proberen, ik lever 'm morgen in. Bewerkt: 10 maart 2006 door Goliat
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Dit is de mijne: Hopen dat ik een beetje een kans maak. Froodooo succes!
Froodooo Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Het stemmen kan NU beginnen, want ik heb zojuist mijn Sig gemaakt. ___________________________________________________________ Froodooo Goliat ___________________________________________________________ Je kunt stemmen t/m 12 maart. Veel succes, Goliat!
SamShine Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Froodooo Je hebt jezelf overtroffen! Je signature ziet er prachtig uit, alleen jammer van die letters op de achtergrond! Een 9,4 KUTGW Goliat Je render is te uitgerekt, de je achtergrond past er niet bij! En je lettertype is lelijk! Probeer iets meer perfectie in je signature's te brengen en lees is wat tut's! een 4,7 Mijn stem gaat naar Froodooo.
Synchro Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik vind ze allebei niet zo erg geslaagd. Froodooo ik had meer van je verwacht. Je render is wat blurred aan zijn armen en zijn hoofd.De achtergrond vind ik niet zo bij passen.Met die cijfers en al en ik vind dat zo pixel achtig. De text vind ik ook maar niks. Tenslotte het idee , ik zie er geen idee in.. Goliat , ik weet wat je wil bereiken. Je bent goed op weg , kerel. Op de weg naar pro zul je ook meer ervaringen leren en nieuwe dingen ontdekken. Maar het zal lang duren totdat je het berijkt hebt. Het is niet in 1 2 3 gedaan dat weet je zelf ook De render op de sig vind ik wat raar , niet zo goed kleiner gemaakt en wat is dat geel spul om zijn armen? De background vind ik er niet bij passen . De rest kwa inhoud valt nog mee voor jou niveau. Mijn stem gaat naar ... jeezus dit is moeilijk.. : Froodooo
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Stem Goliat Nja je weet het van mij IK HOU VAN DONKER! Nu werkt die link van Goliat niet meer? Bewerkt: 11 maart 2006 door AmsterdamBoy
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Stem gaat naar Goliat. Hij heeft gewoon een leuke signature gemaakt, die van Froodooo vind ik niet zo mooi met al die letters op de achtergrond. Stem Goliat.
Goliat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Er is steeds iets met me signature, dus ik upload 'm wel opnieuw: Voor de duidelijkheid: Goliat: Froodooo: Tussenstand: 2-2
Dizcid Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik stem voor Froodooo want ik vind die veel mooier dan die van Goliat. Die van Goliat is de render helemaal uitgerekt en de achtergrond vind ik niet mooi.
Darkapple Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Goliat. Khou van donkere stijl gebruik ik zelf ook
Froodooo Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Er is nog 4½ uur over om te stemmen. Dus ik zou zeggen, grijp die kans nog en stem op je favoriet! Tussenstand: Froodooo: 3 Goliat: 3 Edit: Zie post hieronder... Morgen kan er dus gestemd worden t/m 23:59:59 uur (en 99 hondertste ). Bewerkt: 12 maart 2006 door Froodooo
Goliat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Morgen kan er ook nog gestemd worden.
Dago58x Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Mijn Stem gaat naar Goliat.. Warrom: JOu Signature is echt mooi met die lettertype... Wel Tof...
Ruurd31 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Stem: Froodoo Ik stem voor Froodoo omdat ik deze mooier vind. Hij is redelijk klein en daardoor minder vol. Goliat's sig is een beetje eentonig. Er staat 1 heel rustig plaatje op en de achtergrond is eigenlijk "leeg". Volgens mij kun jij veel beter Goliat, ik heb hele mooie creaties van je gezien. Als ik jou was zou ik de achtergrond wat drukker en wat spanneder maken. Dat gaf bij mij de doorslag. Verder verdienen bijde heren om even in de schijnwerpers te staan: Dames en heren een applaus
Recommended Posts