killerfist Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik heb een ati radeon x600 en ik heb probleem ik zie overal puntjes en de reclame borden zijn van ver niet goed te zien is hier mischien een patch voor om dit probleem op te lossen. Reageren
Marius Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 In hoeverre bedoel je puntjes? Maak er eens een screenshot van. Dat reclame border van ver niet goed te zien zijn is vrij logisch als de draw-distance op laag of gemiddeld staat. Reageren
killerfist Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) ik weet niet of je het goed kan zien, je moet er goed voorzitten en naar de armen kijken Bewerkt: 10 maart 2006 door killerfist Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Dat bij de armen komt waarschijnlijk omdat je settings niet zo heel hoog staan. Je kunt je settings als volgt wat hoger zetten: Start eerst San Andreas op en ga naar Options --> Display Setup --> Advanced. Daar kun je een aantal grafische opties hoger zetten. Hieronder zie je even een screen van mij options: Dit zijn dus mijn opties. Waar een rood vierkant omheen staat, zijn even wat aandachtspunten om je beeld er goed uit te laten zien. Draw Distance De Draw Distance bepaald hoe ver je kunt zien. Hoe hoger hij is, hoe verder je kunt kijken. Als je hem net zoals op het plaatje zet, dus 10 tot 12 streepjes gevuld, heb je opzich een prima beeld. Je kunt meer streepjes gevuld krijgen door met de pijltjestoetsen op de pijl naar rechts te drukken. Visual FX Quality Om een mooi beeld te krijgen, zou ik deze op High, of ééntje daaronder zetten. Als je hem op Low zet, wordt je beeld alleen maar slechter. Resolution Hoe hoger de resolutie staat, hoe beter het spel eruit ziet. Je moet de resolutie niet hoger zetten dan de grootte van je scherm, maar precies op de grootte van je scherm, want anders zou het kunnen dat je beeldscherm het niet trekt. Te laag is ook niet goed. Bij een tè lage resolutie kan je beeldscherm Out of range aangeven, en dat is heel moeilijk weer goed te krijgen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt om het spel goed te kunnen laten draaien, en ik hoop dat het er nu ook wat beter uitziet dan nu. Veel succes ermee! Edit: Mocht het niet helpen, vertel dat hier dan even. Trouwens, vertel het ook maar als het wel helpt, zodat we het weten, en niet naar een andere oplossing hoeven te zoeken. Bewerkt: 10 maart 2006 door Froodooo Reageren
killerfist Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Nee dat heb ik zelf ook al een keer geprobeerd. Mischien ligt het aan mijn videokaart,ik weet niet of er nog een patch is ofzo Bewerkt: 10 maart 2006 door killerfist Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Er is inderdaad wel een patch, deze zorgt er ook voor dat je grafich beter worden. Je kunt hem hier downloaden. Ik hoop dat hij het hierna goed doet, dan speelt SA lekkerder Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Aan patches op internet voor San Andreas heb ik op de officiele site dit gevonden, maar dat zijn alleen patches voor het weghalen van de "Hot Coffee". Je kunt altijd nog eens proberen het spel opnieuw te installeren, en dan maar kijken of het probleem dan weg is. Of misschien zitten er krasjes op je dvd, waaraan het kan liggen. Als het opnieuw installeren niet werkt, denk ik helaas dat je het beeld niet beter zult krijgen dan dit, en dat je San Andreas dan maar met een iets slechter beeld moet spelen. Eigenlijk vind ik het beeld nog niet eens zo heel slecht hoor, op mijn oude PC was het echt nog wel wat slechter, maar na een tijdje ben je er wel aan gewend. Ps Op diezelfde site staan ook nog dingen over de Display Setup, waar je misschien wat aan hebt. Hier kun je dat bekijken. Edit: Ruurd hierboven kan je wel helpen, dus kijk maar even in die post. Bewerkt: 10 maart 2006 door Froodooo Reageren
killerfist Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) ik zal kijken of het helpt bedankt voor de hulp ------------------------------------------------------------------ nu werkt hij weer goed Bewerkt: 10 maart 2006 door killerfist Reageren
N1trous[NL] Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) wat moet je eigenlijk doen als er out of range in je beeld komt te staan. Dat heb ik namelijk EDIT: laat maar ik weer het al...... gewoon het '.set' bestand verwijderen (dat in Mijn Documenten---> GTA SA user files staat) Bewerkt: 4 april 2006 door N1trous[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.