Teraku Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 telkens als ik snowball city 2 probeer op te starten: http://img154.imageshack.us/img154/6010/gta2sc2error5ew.jpg Ik snap het niet. voordat ik gta2 opnieuw installeerde kreeg ik dit niet. Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik heb je plaatje in een url veranderd, omdat de afbeelding over de maximum grootte ging. De error zegt dat het spel het bestand sc2_ye1.SCM niet kan vinden. Heb je de readme instructies goed uitgevoerd, en staat dat bestand in de map data\sc2? Reageren
Teraku Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik heb je plaatje in een url veranderd, omdat de afbeelding over de maximum grootte ging.De error zegt dat het spel het bestand sc2_ye1.SCM niet kan vinden. Heb je de readme instructies goed uitgevoerd, en staat dat bestand in de map data\sc2? ik heb het probleem gevonden. winzip had de map sc2 helemaal niet aangemaakt! vandaar dus die error. big thx lantyz! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Effe een tip voor het posten van plaatjes.. Je kan heel simpel in Paint dit soort plaatjes besnijden, zodat alleen de error zichtbaar is. Voorbeeldje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.