Jump to content

melding bij opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij het opstarten van mijn computer krijg een een of ander setupje van norton maar daarna krijg een eenofanderrre fout melding en dat krijg ik dan 3 keer achterelkaar zodra ik de computer opstart ik word er kei gek van weet iemand hoe je deze vestertjes voorgoed wegkrijgt ??

Hier is een plaatke van die venstertjes:

nortonfout2fq.png

ow en trouwens mijn windows media player kan maar maximaal een liedje afspelen oftewel geen lijst met liedjes weet iemand hoe dit komt en heb je daar dan ook een oplossing voor ??

b.v.d. Mathiz

Geplaatst:
Bij het opstarten van mijn computer krijg een een of ander setupje van norton maar daarna krijg een eenofanderrre fout melding en dat krijg ik dan 3 keer achterelkaar zodra ik de computer opstart ik word er kei gek van weet iemand hoe je deze vestertjes voorgoed wegkrijgt ??

Hier is een plaatke van die venstertjes:

nortonfout2fq.png

ow en trouwens mijn windows media player kan maar maximaal een liedje afspelen oftewel geen lijst met liedjes weet iemand hoe dit komt en heb je daar dan ook een oplossing voor ??

b.v.d. Mathiz

Is er iets niet afgerond in de installatie van Norton Antivirus 2005?

Geplaatst:

Inderdaad, wat Niels zegt klopt, ik denk dat je Norton Antivirus even opnieuw moet installeren. Dat lost het meestal wel op. Misschien moet je even kijken op de site voor Norton voor updates ofzo..

En wat betreft je Mediaplayer, open Mediaplayer, en ga naar openen. Dan, als je in een map staat met allerlei mp3's, selecteer je ze gewoon allemaal, en dan kies je voor openen. Dan moet het werken...

Geplaatst:

Je moet Norton opnieuw installeeren. Dat komt omdat je de map ''Norton Internet Security'' in je start menu hebt verwijderd. Heb ik ook gehad

Geplaatst: (bewerkt)
Inderdaad, wat Niels zegt klopt, ik denk dat je Norton Antivirus even opnieuw moet installeren. Dat lost het meestal wel op. Misschien moet je even kijken op de site voor Norton voor updates ofzo..

En wat betreft je Mediaplayer, open Mediaplayer, en ga naar openen. Dan, als je in een map staat met allerlei mp3's, selecteer je ze gewoon allemaal, en dan kies je voor openen. Dan moet het werken...

okay de mediaplayer doet het weer nou maar hopen dat het zo blijft

Je moet Norton opnieuw installeeren. Dat komt omdat je de map ''Norton Internet Security'' in je start menu hebt verwijderd. Heb ik ook gehad

die map die heb ik niet uit mijn menu start verwijdert maar die heb ik verplaatst ik heb hem nu weer terug gezet naar het menu en ik zal kijken of hij het nu niet meer weergeeft

EDIT: nou ik krijg die melding nu nog maar een keer i.p.v. 3 dus ik ga er op vooruit

Bewerkt: door Mathiz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...