Jump to content

vragen over wolfenstein enemy territory

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi,

ik heb 3 vraagjes,

Vraag 1: Hoe kan ik bij wolfenstein enemy territory dingen roepen zoals: i need medic enz, enz.

Vraag 2: weet iemand een site waar ip's op staan voor servers met xp save,

ik wil servers waar je xp altijd bewaard blijft.

vraag 3: hoe kan ik mijn nickname in verschillende kleuren krijgen ??

mvg. spacerune

Bewerkt: door spacerune
Geplaatst:
hoi,

ik heb 3 vraagjes,

Vraag 1: Hoe kan ik bij wolfenstein enemy territory dingen roepen zoals: i need medic enz, enz.

Vraag 2: weet iemand een site waar ip's op staan voor servers met xp save,

ik wil servers waar je xp altijd bewaard blijft.

vraag 3: hoe kan ik mijn nickname in verschillende kleuren krijgen ??

mvg. spacerune

Antwoord vraag 1: Met de V van Vsay, v21 is medic.

Antwoord vraag 2: Er zijn maar 3 servers waar je xp altijd bewaard blijft. Dan moet je even naar www.splatterladder.com gaan, dan bovenin servers. Dan typ je in Sunny Server ofzo, en daar op die server blijft je xp 2 dagen bewaard. Bij de andere server is het wanneer je pc uit is gegaan is je xp weg.

Antwoord vraag 3: Dit is moeilijk uit te leggen. Je doet een ^1 voor rood. ^2 voor geel. ^3 voor groen. Dus als je een naam wilt zoals deze: Soldier dan is de code ^1Sol^4dier. Dan kun je beter het console openen met het knopje naast de 1 (~) en dan typ je /set name ^1Sol^4dier. Kijk op klik voor alle kleur mogelijkheden.

Nou goed van mij he? _O_

Geplaatst:

Ze hebben altijd van die gave muziekjes :puh: TNT i am a dynamite, wir hab noch langer nicht noch langer nicht genug :klap:

Geplaatst:
Ze hebben altijd van die gave muziekjes :puh: TNT i am a dynamite, wir hab noch langer nicht noch langer nicht genug :klap:

Ik neem aan dat je het over Sunny Server hebt? Dat is een grappige server vooral de liedjes. Maar verder teveel noobs. :$ .

Geplaatst:

Ik neem aan dat je het over Sunny Server hebt? Dat is een grappige server vooral de liedjes. Maar verder teveel noobs. :$ .

Bijna elke server heeft wel die liedjes ;) Maar dan is de groep toch passend bij jou :sst:

ik heb ook aardig wat gepeeld maar er is een goede site voor die kleuren.

op enemy-territory.com staat een color nick generator. je kiest daar je kleuren, en er staat dan een voorbeeld van je naam en de code voor je naam.

dus in wat stappen

- druk op ~

- typ: /seta name ^1Jouw^2Naam

- druk op enter

nu is je naam Jouwnaam

over die vragen enz.

je kunt ze snel doen. dan doe je:

- druk op ~

- typ: /bind * vsay greatshot

- druk op enter

en dan altijd dat je op * drukt krijg je great shot. die * kan je voor elke toets die je wilt.

er zijn ook een heleboel scripts. met die script kan je bijvoorbeeld als je op - drukt je naam laten knipperen. de site is van een clan mate van mij klikkie vraag me niet hoe je ze gebruikt. vragen mail je maar naar hem.

ik hoop dat je nu genoeg weet

Bewerkt: door Backsmash

ik denk dat ik genoeg weet,

als ik nog vragen heb vraag ik het wel.

EDIT:

vraag 1 :ik krijg me naam niet in kleur,

mijn naam blijft gewoon in het wit.

kan nog iemand me helpen ???

vraag 2: ik kan ik me hoofdmenu van wolfenstein et op mods klikken dan staat er etpro , etpub en jaymod wat kan ik hiermee ,

kan iemand uitleggen wat ik met deze 3 mods kan ???

ik krijg mijn naam nog steeds niet in kleur.

dus kan er nog iemand helpen om me naam in kleur te krijgen ??

dit is de code: ^4-----^0(^1The ^7Interceptor^0)^4-----

wat moet ik dan doen ??

Geplaatst:

~

/seta name ^4-----^0(^1The ^7Interceptor^0)^4-----

enter

het kan zijn dat je teveel codes gebruikt. dan is of je naam te lang, of je gebruikt teveel kleuren. wat ook wel eens help is, eerst die code in kladblik te maken en dan hem te plakken in de console

dus ik moet hem eerst in kladblok doen ?

maar waarom dan ???

Je moet niet, je mag hem eerst in Kladblok doen.

Dat omdat je dan niet alles in je console moet doen, via je console doen is wat irritanter.

Als je dan een typfout maakt in je console, moet je meestal weer overnieuw beginnen.

In je Kladblok kun je een foutje makkelijk herstellen.

Als je hem in kladblok hebt gedaan, kun je hem zo naar je console kopieëren, scheelt werk en bovendien tijd.

Succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik wil vaak tekst hebben die gekopieerd is en dan plakken in de praatbalk... Maar hoe doe je dat dit kan niet :N

Geplaatst:
Ik wil vaak tekst hebben die gekopieerd is en dan plakken in de praatbalk... Maar hoe doe je dat dit kan niet :N

Volgens mij kan dat inderdaad niet bij alle spellen.

Als je teksten gebruikt die je vaak gebruikt zoals: 'Nice Shot!', kun je binds gebruiken.

Dat doe je als volgt: je opent je console typt daarin: /bind 0 say Nice Shot en je drukt op [ENTER].

Als je dan nu op 0 drukt komt er als het goed is te staan: 'Nice Shot'.

Succes!

Let op: De 0 die ik gebruikte is een voorbeeld, je kan A t/m Z, en 1 t/m 9 gebruiken.

Let op: Je kan ook andere teksten gebruiken. :puh:

Let op: Zo moet je het doen in Call of Duty, probeer dit ook in Wolfenstein, vraag anders anderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...