Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Synchro Showroom

Steven Gerrard

edit0id.png

Eto'o

o2wc.png

Grand Theft Auto : San Andreas

gtasanan0tt.png

Linkin Park

lp5yk.png

Ronaldinho

ronbalpng5el.png

Simpel Splash

sjeesh1hd.png

Final Fantasy

untitled37qz.png

Half Life 2

untitled45jn.png

Final Fantasy

untitled5v28or.png

Final Fantasy

untitled99za.png

Geef je mening over het algemeen , je moet niet persé alle sigs raten

- Dylan H.

Geplaatst: (bewerkt)

Spiderman

psierdman6mj.png

Ik vind de meeste mensen hier gewoon kut op het forum , van designs offcourse.Ik zie veel mensen kijken alleen naar de render en wat er omheen is de rest trekken ze dus niks aan . Als je zo een sig laat zien van ene prof , vinden ze het lelijk , ze kennen de prof niet en ze kennen de STIJL nog niet eens , ik vind het gewoon schandalig . Ik verlies elke battle door dit geval . Als hier veel meer profs waren zoals gamerenders zaten de meeste mensen op het laagste niveau van designing ( allemaal bijna ) ..
Je moet er rekening mee houden, dat we op een GTA forum zitten, en dus niet op een GFX forum.

Leden die idd geen verstand hebben van PS mogen ook meestemmen, dus? Je kan het verwachten op een GTA Forum..

Je moet dus niet gaan vergelijken met GR, waar het wel stikt van de door jou genoemde "Profs" (bullshit term trouwens..).

Dat is zo , ja .. ik verlies meer en meer battle's en ze gaan me minder goed vinden , dus krijg ik ook soms minder respect. Als ik mijn mening bijvoorbeeld bij iemand rate , geef ik een slecht cijfer ; 3/10 of zo. Dan krijg ik minder respect. Bijvoorbeeld bij DaddyPimp ik geef mijn meming , en als die in een battle - topic van mij gaat stemmen weet alvast dat de tegenstander een punt extra krijgt op het stemmen . Dat haat ik zo ..

Ik vind echter geen actief (nederlands) GFX forum dus moet ik het hier doen maar dat gaat niet werken want het is hier een " GTA forum ". Ik post ook niet meer in het GTAforum , alleen in Graphics gedeelte van GTAforum.Ik vind het hier gewoon kut , vroeger was veel fijner op GTAforum .. :-(

En Battles zijn voor de lol, niet door de punten lijkt me..

Als je een battle verliest met 7-3 ofzo , denk ik niet dat er wat LOL aan vast hangt.Ik zelf doe het om het winnen , om de reacties , maar zeker niet voor de punten.Ik vind dat is zo'n prikbord met allemaal noobs op met punten en dan denken dat je goed bent .Tja , ik heb een mening en wil ik altijd graag uiten , exuces daarvoor.

Zoals Blaster doet vind ik leuk , geeft een leuke reactie en goed punt. Maar het kan bij mij nooit kwaad als je zo niet mooi vind en je geeft een laag cijfer. Maar het is wel Waarom je een laag cijfer geeft sommige doen echt : " ik vind die echt lelijk , 3/10 " . Hiervan word ik nog niet slimmer van ,weet je . Dus leden van het GTAforu ik word niet kwaad als ik slecht cijfer aan de deur krijg bezorgd , want dan is het mijn eigen fout . Zo zal ik de fout ook verbeteren.

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Je moet er rekening mee houden, dat we op een GTA forum zitten, en dus niet op een GFX forum.

Leden die idd geen verstand hebben van PS mogen ook meestemmen, dus? Je kan het verwachten op een GTA Forum..

Je moet dus niet gaan vergelijken met GR, waar het wel stikt van de door jou genoemde "Profs" (bullshit term trouwens..).

GTA, geen GFX.

En Battles zijn voor de lol, niet door de punten lijkt me..

Geplaatst:

Inderdaad Syncheo maar ik heb dit ook vaak.

De battle tegen Ferre had hij gewoon een standaard plaatje van Google en ik had aan mijn meer dan 1 uur werk en hij wint.

Ik zeg niet dat ik goed ben in Photoshop, ik kan wel wat maarre... raten kan ik wel.

De meeste hier niet, maar Slimm heeft dan weer gelijk.

Normaal waren de Battles erniet vroeger stond het GFX fora nog bij Onzin.

Geplaatst:

Mooi sigs kerel. Vooral die HL2, SA en Spider Man sig zijn heel erg mooi gemaakt :) Deze drie sigs een 9.5

En de rest een 8 :D Keep up the good work :klap:

Geplaatst:

Je hoeft je excuses niet te geven omdat je je mening uit, maar als je GTAforum "kut" vind, en iedereen voor Noob uitscheld die in de ranking gaat dan ga je toch gewoon?

Kijk, ik zou het leuk vinden als je blijft, maar als jij hier komt voor GFX, en je dat niet leuk vind vraag ik me af waarom je hier dan nog komt?

Hebben beginners niet het recht om te stemmen? Te designen?

Als je een echt NL forum zoekt moet je hier eens kijken:

http://www.shootnshop.nl/forum.php

Good luck.

Je hoeft je excuses niet te geven omdat je je mening uit, maar als je GTAforum "kut" vind, en iedereen voor Noob uitscheld die in de ranking gaat dan ga je toch gewoon?

Kijk, ik zou het leuk vinden als je blijft, maar als jij hier komt voor GFX, en je dat niet leuk vind vraag ik me af waarom je hier dan nog komt?

Hebben beginners niet het recht om te stemmen? Te designen?

Als je een echt NL forum zoekt moet je hier eens kijken:

http://www.shootnshop.nl/forum.php

Good luck.

Ik zeg niet dat ik GTAforum kut vind , maar groot gedeelte van de mensen op het forum wel.Ik heb niet gezegt dat ik weg ga , ik ga alleen naar een GFX forum omdat daar wat anders word gerate dan hier. De beginners hebben wle recht om te stemmen en te designen het is hier trouwens een vrijland .. , maar meestal komt het door dat geval dat je een battle verliest. Naja het is hier een GTAforum moet eigenlijk niet veel van de mensen aantrekken en wat ze zegge over je sigs..Als de meeste mensen zo waren als .Levi. dan zou ik het leuker vinden . Levi rate ook veel leuker daarom.

De link die je geefde , vind ik maar saai. Niet zo naar mijn zin :puh:

Ik had vroeger nog een GFX forum ergens maar waar , hm ..
Ik stel voor om hier verder te gaan posten. Dit is en blijft eigenlijk het topic van Synchro om zijn designs te raten en niet te discuseren.

Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om daar naartoe te verhuizen en verder te discuseren (wat ik helemaal niet erg vind, maar juist goed). Zo kunnen wij dingen uitpaten met elkaar, maar zonder ruzie natuurlijk..

Oké zal ik doen. Dit was maar ff tussendoor .

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Ik stel voor om hier verder te gaan posten. Dit is en blijft eigenlijk het topic van Synchro om zijn designs te raten en niet te discuseren.

Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om daar naartoe te verhuizen en verder te discuseren (wat ik helemaal niet erg vind, maar juist goed). Zo kunnen wij dingen uitpaten met elkaar, maar zonder ruzie natuurlijk..

Ik post een beetje tussendoor maar...

Synchro, probeer misschien het Graphics fora terug actief te maken.

Datgene dat Tubs gemaakt had...

Het is maar een idee dus waarschijnlijk is het een slecht.

Maar ik ben het grotendeels met Synchro eens, er zijn veel mensen die echt dom raten en zelf 0 verstand van Photoshop hebben.

Als ik rate zeg ik wat er slecht aan is, je mag al mijn posts nagaan.

Ik begrijp de reden niet waarom sommige mensen zo raten.

Over die battles er gebeurt echt veel fraude hoor.

Veel vriendjes want soms kan het gewoonweg niet.

Er word gewonnen van de beste Designers, zoiets zou ik dus echt nooit doen.

Kijk naar de Battle tussen mij en Slimm ik wist dat ik ging verliezen maar ik trek het me niet aan en maak een nieuwe sig voor de volgende battle.

Er zijn dus veel mensen die dan vriendjes laten stemmen voor nog te winnen en meestal is dit het geval dan nog.

Ik vind dat er echt strenger moet worden opgetreden tegen fraudeurs.

Maar die vindt je natuurlijk ook niet erg gemakkelijk.

Edit : Levi ik zag je post toen ik postte, misschien kan je mijn post moven ?

Excuses.... _O_ .

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

Zo'n goede sig van jouw heb ik in tijden niet gezien! Hier houd ik echt van, alles is perfect. Een 10/10!

Geplaatst:

Prachtig!

Ziet er erg mooi uit hoor, ik hou van jou style. Ook die andere signature's zijn erg mooi. Ga zo door.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...