Jump to content

The Official GtaForum.nl Map

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

The Official GtaForum.nl Map

Ikzelf kwam op het idee om naar aanleiding van het succes van The Official Forum Savagame ook zoiets te maken in het MTA gedeelte van het forum.

Iedereen die zich geregistreerd heeft op het forum kan een stukje toevoegen van de map.

Stappenplan:

1. W3sl3y begint een map op een willekeurige plaats en maakt de spawnpoints en de spawn auto's.

2. Nadat ik hier in dit topic de map het gepost kan iemand anders hem weer bewerken.

3. Die gene voegt iets toe (zie regels!) en post de map weer in dit topic enz enz enz.

4. Na 2 weken download ik de map weer en bekijk het eindresultaat. Als ik het ergens niet mee eens zit probeer ik het te bewerken, ik zorg er wel voor dat je werk intact blijft alleen pas ik iets aan.

5. Ik stuur de map naar Joriz die hem vervolgens op de Gtagames.nl Public plaatst.

6. Het eindresultaat kan je 2 weken lang spelen.

7. De dag waarop Joriz de map plaatst, begin ik weer een nieuwe, 2 weken later stuur ik het eindresultaat weer naar Joriz die vervolgens de oude map eraf haalt en de nieuwe erop zet.

8. Elk eindresultaat komt in deze post te staan zodat je ze altijd nog eens kan spelen.

Regels:

- Als jij hem nu wil bewerken moet je het volgende posten in dit topic:

Ik doe hem nu! Ik EDIT me post als ik mijn stukje eraan heb toegevoegt en doe de map als bijlage in me post.

- Ga niet teveel toevoegen, hou het dus bij maximaal 3 Checkpoints en een gering aantal objecten.

- Het is ten strengste verboden om werk van iemand anders aantepassen. Als je dit wel doet en iemand komt erachter dat jij het was krijg je een verbod om aan dit project mee te doen.

- Hier worden alleen maps geplaatst, ik wil dus geen posts zien als: Leuk project of Hij word al heel mooi.

Deze berichten worden verwijderd

- Reacties kan je kwijt in het 'Reactie topic/vragen topic'.

- Je mag 3x per 2 weken de map aanpassen.

- Wanneer je hebt gepost dat jij de volgende stap doet moet je je map 1uur nadat je hebt gepost het resultaat inleveren. Als je dat niet doet mag iemand anders.

- Misschien ben ik wat vergeten, dit komt er dan uiteraard bij.

Eindresultaten:
-
-
-
-

Servers waarop het eindresultaat komt te draaien:
- Gtagames.nl Public
- Qubi Public
- server.xoti.net:22003
- [FC]mTa^Clanserver 
- SL+ Server van JGuntherS
- Jou server hier? Vraag het aan in het reacties/vragen topic.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en het beter loopt dan de POTW :engel:

De naam van de map moet je ook veranderen.

Nu heet de map bijvoorbeeld nog gewoon Forum Map.

De volgende die er wat aan toegevoegt heeft noemt de map Forum Map V1.

De volgende Forum Map V2 enz.

Dan upload je hem via de MTA site en je post de link hier.

Last Update:

Bewerkt: door W3sl3y
Geplaatst:
Ik doe hem nu! Ik EDIT me post als ik mijn stukje eraan heb toegevoegt en doe de map als bijlage in me post.

of pas over 2weken?

Nee, het liefst nu, zodat andere leden ook de kans krijgen om er iets aan te doen. :puh: De hele ronde duurt twee weken. Het is de bedoeling om jouw deel er zo snel mogelijk bij te zetten, zodat dan weer iemand anders iets kan doen.

Geplaatst: (bewerkt)

of pas over 2weken?

Nee, het liefst nu, zodat andere leden ook de kans krijgen om er iets aan te doen. :puh: De hele ronde duurt twee weken. Het is de bedoeling om jouw deel er zo snel mogelijk bij te zetten, zodat dan weer iemand anders iets kan doen.

Bedankt GS,

Amsterdamboy, het is natuurlijk niet de bedoeling om te roepen dat jij hem doet en vervolgens offline te gaan.

Dit komt dus in de regels dat je je resultaat 1uur na je post ingeleverd moet zijn.

Als iemand anders nu wil mag het van mij wel :)

Gelieve niet meer in dit topic offtopic posten.

Hier is het reactie/vragen topic voor :)

Iemand anders mag!

Amsterdamboy wil blijkbaar niet meer.

Bewerkt: door W3sl3y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...