Le MrG Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Heb je een Router? Zo ja: http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm Selecteer daar je router om te kijken hoe je poorten moet openen Zo nee, vul in bij Quick Connect 127.0.0.1(localhost) en probeer dan nog eens te connecten Reageren
GeenIdee Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) heb het even aan me pa gevraagt, en hij wil weten welke poorten er dan open moeten. we hebben trouwens een router Bewerkt: 29 maart 2006 door GeenIdee Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Poort: 44003 (Admin-Port) 22003 (Spelers-Poort) Tevens moet je Firewall uit Reageren
ShortY- Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) poorten opengezet? Mijn poorten staan ook niet open, maar toch kan ik in mijn eigen server. Alleen andere mensen niet. Dat is ook omdat die porten open gezet moeten worden voor andere mensen om in jouw netwerk te komen, jij bent er zogezegt al in, alleen die andere mensen die op jouw server willen connecten, moeten wel een weg hebben naar jouw server, en dat gaat via die poorten om het zo maar even te zeggen. Bewerkt: 30 maart 2006 door niels_pwnt Reageren
coz Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Poort:44003 (Admin-Port) 22003 (Spelers-Poort) Tevens moet je Firewall uit 22126 ASE poort (tenzij je niet in de browser lijst wil) zie je ze niet kunnen connecten in server console ? (dan wss per ongeluk wachtwoord/ verkeerde versie enzenz) of zie je gewoon helemaal niets in console ? (dan zit het echt in de verbinding naar je pc) Bewerkt: 31 maart 2006 door coz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.