W3sl3y Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hier kan je al je vragen stellen, reacties plaatsen en kritiek leveren over 'The Official GtaForum.nl Map. Reageren
Goliat Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hoe groot is het stuk dat mag doen als je meedoet? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Kijk, je moet zelf maar een beetje bedenken wat redelijk is. Als er nog zeker 20 mensen na je komen dan moet je natuurlijk niet 10 Checkpoints gaan maken en half SA oversteken met je objecten. Wees dus sociaal en hou het gewoon reging. Zoiets van 3 checkpoints is goed en dan nog wat objecten. Onthoud dat je 3x per 2 weken mag he! Dus dat is nog een reden waarom je het gering kan houden. Ik ga er dus vanuit dat jullie zo sociaal zijn om dus steeds kleine beetjes toe te voegen. ________________________________________________________________________________ ____________ Mededeling: De server draait vanaf nu niet alleen op de gtagames.nl server maar ook op de: - Qubi Public - server.xoti.net:22003 Hier ben ik zeer blij mee Bewerkt: 11 maart 2006 door W3sl3y Reageren
Siender Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ik wil hem ook wel op mijn server laten draaien: [FC]mTa^Clanserver Reageren
W3sl3y Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Bedankt! Je server staat erbij! Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik wil hem ook wel op de SL+ laten draaien . Reageren
W3sl3y Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Komt in orde Jesse! Amsterdamboy: Je moet de map weer uploaden als je hem klaar hebt. Dus dat is over ongeveer 20min neem ik aan. Onthoud dat je het aantal CP gering moet houden. Dus een klein beetje aan toevoegen. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Komt in orde Jesse!Amsterdamboy: Je moet de map weer uploaden als je hem klaar hebt. Dus dat is over ongeveer 20min neem ik aan. Onthoud dat je het aantal CP gering moet houden. Dus een klein beetje aan toevoegen. Ik heb hem af maar hij zegt de zelfde naam. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Komt in orde Jesse! Amsterdamboy: Je moet de map weer uploaden als je hem klaar hebt. Dus dat is over ongeveer 20min neem ik aan. Onthoud dat je het aantal CP gering moet houden. Dus een klein beetje aan toevoegen. Ik heb hem af maar hij zegt de zelfde naam. Ja dat klopt. Geef hem maar de naam: Forum Map V1 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Nu heb ik de Author verkeerd gedaan het moest GTAForum.nl Zijn.... Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Nu heb ik de Author verkeerd gedaan het moest GTAForum.nlZijn.... Doe nou niet zo moeilijk en post het gewoon! Reageren
Timb0 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik wil ook wel een server zijn, maar ik heb ook andere maps op mijn server staan.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.