salvatore-leone Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hey allemaal, Ik ben opzoek naar een mod die er voor zorgt dat de camera gewoon achter het voertuig blijft zoals in de voorgaande versies van GTA... Weet iemand waar ik deze kan vinden en downloaden? Thx Adriaan Hulleman Reageren
ViceAgent Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Salvatore, Volgens mij bestaat er niet zo'n dergelijke modificatie en dat verbaasd me helemaal niets, aangezien dit niet te modden valt, ik kan er naast zitten, maar dit zit in de Game Engine, dat is dus 'hardcoded' en valt niet te veranderen in bijvoorbeeld de SCM Editor. Waarom ze deze functie niet standaard ingeprogrammeerd hebben (Rockstar), dat weet ik ook niet, en het is inderdaad zeer irritant. Ik hoop dat ik je goed heb ingelicht hè! Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Het kan mogelijk zijn, ik heb (dacht ik) ergens een SCM-opcode langs zien vliegen, waarmee je de camera aan een auto vast kunt maken, waarbij je de plaats relatief tot de auto geeft waar de camere moet zijn. Ik zal het even voor je uitzoeken, ik hou je op de hoogte . Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik dacht dat er zo'n mod was voor VC. En heb even gezocht op google. Ik heb hem gevonden: Klik Maar ik weet wel niet zeker dat je dit bedoelt. Maar ik kon maar proberen. Reageren
Jarno Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Misschien kan de GTASA Camera Hack v1.2 je uitkomst bieden. Veel succes! Reageren
salvatore-leone Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Misschien kan de GTASA Camera Hack v1.2 je uitkomst bieden.Veel succes! Dit zip-file is ongeldig/kapot... ik krijg een foutmelding. Reageren
Jarno Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hier werkt het ZIP archief wel. Waarmee open je ZIP bestanden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.