Jump to content

Camera help

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik ben opzoek naar een mod die er voor zorgt dat de camera gewoon achter het voertuig blijft zoals in de voorgaande versies van GTA...

Weet iemand waar ik deze kan vinden en downloaden?

Thx Adriaan Hulleman

Geplaatst:

Salvatore,

Volgens mij bestaat er niet zo'n dergelijke modificatie en dat verbaasd me helemaal niets, aangezien dit niet te modden valt, ik kan er naast zitten, maar dit zit in de Game Engine, dat is dus 'hardcoded' en valt niet te veranderen in bijvoorbeeld de SCM Editor.

Waarom ze deze functie niet standaard ingeprogrammeerd hebben (Rockstar), dat weet ik ook niet, en het is inderdaad zeer irritant.

Ik hoop dat ik je goed heb ingelicht hè!

Geplaatst:

Het kan mogelijk zijn, ik heb (dacht ik) ergens een SCM-opcode langs zien vliegen, waarmee je de camera aan een auto vast kunt maken, waarbij je de plaats relatief tot de auto geeft waar de camere moet zijn. Ik zal het even voor je uitzoeken, ik hou je op de hoogte :).

Geplaatst:

Ik dacht dat er zo'n mod was voor VC. En heb even gezocht op google. Ik heb hem gevonden:

Klik Maar ik weet wel niet zeker dat je dit bedoelt. Maar ik kon maar proberen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...