RonaldVC Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Mooi hoor, zeker gemaakt met de tut van Silverwing? Weinig aanmerkingen, behalve de letters (kleur en font), die strepen boven en onder je naam en de border bevallen me niet echt. Voor de rest Daarom een 7/10.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Yupz, Ik ben niet goed met Font en kleur uitkiezen Maar ik had de Layers al samengevoegd ! Btw heb met meerdere Tuts gedaan, Scans met Userbar Tut Lijntjes met Lijntjes onder je naam Tut en Rest met een Tut van Mpp Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Mooi hoor, zeker gemaakt met de tut van Silverwing?Weinig aanmerkingen, behalve de letters (kleur en font), die strepen boven en onder je naam en de border bevallen me niet echt. Voor de rest Daarom een 7/10.. hetzelfde Reageren
Ferre Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ik vind dit je mooiste werk Tales. Maar dat lijntje bij je naam vind ik te dik, 1 px zou ik mooier vinden. En wat RVC al zei, de tekst. Ik vind de kleur, en de font helemaal niks. Misschien heb je wat aan de Photoshop Guide of DaFont 8,5/10 Bewerkt: 11 maart 2006 door Ferre Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Voor jou doen vind ik dit net zoals Ferre heel mooi, mijn complimenten! De achtergrond past heel mooi bij de render, de achtergrond is ook heel rustgevend, en dat vind ik opzich wel passen. De kleuren die in je Sig zitten passen meestal wel bij elkaar. De render past in ieder geval goed bij de achtergrond, dat heb je mooi gedaan, maar die groenachtige kleur van de tekst vind ik dan weer een minpuntje, omdat die kleur voor de rest niet echt in de Sig zit. Het lettertype van je Sig is wel goed, maar het is dan weer jammer dat hij niet bij de Sig past, dus dat moet je volgende keer even wat beter doen, je kunt bijvoorbeeld werken met Soft Ligth en Overlay, of je kiest gewoon een kleur die ook goed bij je Sig past. Over het algemeen vind ik het toch een heel mooi werkje! ___________________________________________________________ Cijfers Achtergrond: 8.3 Kleuren: 8 Render: 8 Effecten: 7.5 Tekst: 7 Algehele indruk: 8.3 ___________________________________________________________ Dat zijn hele mooie cijfers vind ik, want je komt gemiddeld uit op een 7.9, maar dat rond ik naar boven af naar een 8! Keep Up The Good Working zou ik zeggen! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Daar ben ik dus zo slecht in he ... kleuren uitzoeken die bij de Sig passen. Maar wat bedoel je met Overlay ... moet ik als ik een tekst neer zet het bv op Overlay zetten? Zoja hoe doe ik dat dan ? Thx voor Comment ! Reageren
Synchro Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Over de sig vind hem gewoon prachtig , alleen de text niet. Aan werken , ik heb er ook moeite mee. Iedereen bijna , maar de text is niet zo erg , soms verpest het een sig maar bij deze niet ! Een 8 voor de sig . Over de overlay , als je de tekst tool neemt zie je langs je normaal layers , dan moet je dit doen : Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ahh .. maakt de kleur dan ook uit ? Thx voor screen Synchro ! Reageren
Synchro Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ahh .. maakt de kleur dan ook uit ?Thx voor screen Synchro ! Ja zekers ! De kleur bij het overlay en soft light maakt veel uit. Probeer maar eens , je zult wel merken ! Bewerkt: 11 maart 2006 door Synchro Reageren
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik vind 'm erg goed gelukt. Background pas goed bij de render, ik zou alleen de tekst kleur veranderen of bij de tekst layer de opacity verlagen. Ik geef je een 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.