Jump to content

The Game - Wallpapers

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen ik had zin om even een wallpaper te maken. Later zal ik meer van The Game maken en die zal ik dan ook hier posten in hetzelfde topic.

Comments?

Bij wallpaper 1 heb ik The Game zelf iets meer naarboven geschoven.

The Game - Wallpaper 1:

gamewall4mz.th.png

The Game - Wallpaper 2:

gamewall26ji.th.png

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Mooie wallpaper!

Lekker rustgevend :) Ik vind wel dat hij een klein beetje leeg is, misschien dat er nog een ding bij kan.

8.4/10.

Geplaatst: (bewerkt)

Alles is cool , de background is leuk . De background in het wit/zwart en The Game in kleur , Dat is altijd leuk bij een wallpaper.1 ding stoort mij toch , The Game tekst als ik jou was zou ik dat veranderen . Ik vind dat er niet zo bij passen. Ik zou zelf niet weten welk lettertype , heb zelf ook niet goed in dat tekst gedoe.

In de wallpaper zit een leuk idee . Alles voor dit een 8/10 .

Btw :

Jij bent zeker voor The Game en G-unit? :schater:

>>> Door .Levi.: Ze maken beide vette muziek, dus waarom niet. :) <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik vind hem erg vetjes.

Alleen vind ik er 2 dingen niet mooi aan

Als ik de Wallaper zou maken, zou ik de tekst een ander kleurtje geven en de maan iets groter.

Voor de rest... perfect, de Background past goed bij de render.

Nog even Offtopic :

Ik ben ook voor G-unit en The Game, maar The Game vind ik toch wel beter.

Geplaatst:

Deze is heel erg mooi, zelf hou ik ook van G-UNIT en The Game, ik geef het een 9,1. Ga zo door. :klap:

Geplaatst:

Ik ben (zoals de mensen hierboven :puh: ) ook fan van G-Unit en The Game (Het meeste G-Unit natuurlijk :puh: ). Maar ik vind de wallpaper erg vet gemaakt! Zeker wel een 9/10 waard ;)

Geplaatst:

ik hou van geen vanbijden :puh: daarom een 4

nee ff eerlijk

hij is mooi, rustgevend. ik heb alleen het idee dat de bovenkant van zijn hoofd, bij zijn haar het er een beetje raar uitziet. verder zou ik er niets aan veranderen 9/10

Geplaatst:
ik hou van geen vanbijden :puh: daarom een 4

nee ff eerlijk

hij is mooi, rustgevend. ik heb alleen het idee dat de bovenkant van zijn hoofd, bij zijn haar het er een beetje raar uitziet. verder zou ik er niets aan veranderen 9/10

Over dat haar ik vind dat je helemaal gelijk hebt, alleen dat is zo gerendered.. Misschien dat ik de render iets meer naar boven ga schuiven, zodat je dat niet meer ziet

@Iedereen:

Bedankt voor jullie reacties!

More will come.

Geplaatst:

1. Niet heel erg bijzonder maar ik vind de tekst erg mooi gedaan.

8,6

2. Erg mooi hoor, meer kan ik er niet over zeggen.

9,2

Geplaatst:

Ik zal de 2e ook even raten:

Ik vind hem wel vet, vooral omdat er van die 'bling' op die Aftermath ketting zit. Die pistolen zijn ook vet. 9.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...