Jump to content

amphibious assault

Recommended Posts

Geplaatst:

bij ampibious assault van woozie zegt ie steeds dat ik moet kleren zwemmen maar ik kan wel zwemmen kan iemand me helpen

Geplaatst: (bewerkt)
bij ampibious assault van woozie zegt ie steeds dat ik moet kleren zwemmen maar ik kan wel zwemmen kan iemand me helpen

Je moet inderdaad meer 'lung capacity' hebben, om precies te zijn 20%

'lung capacity' krijg je door veel onder water te zwemmen.

Wat je doet is: Je zwemt naar beneden, (door op je linkermuisknop te drukken), dan kijk je naar je balkje hoeveel zuurstof je nog over hebt, als het balkje bijna leeg is, moet je weer naar boven gaan.

Dit een paar keer herhalen, en je kan de missie doen.

Je ziet vanzelf dat het erbij komt, er komt dan boven in beeld: 'lung capacity' upgraded!

Succes! ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Door te duiken krijg je meer Lung Capecetiy. Als je dan onder water gaat loop het extra balkje leeg dat je krijgt als je in het water ligt. Als die bijna leeg is kom je snel boven water, herhaal dit lekker vaak. Op den duur komt er in beeld dat je Lung Capecety omhoog is gegaan. Als dit ongeveer 3x in beeld is verschenen dan kun je de missie starten. Veel succes :cya:

Hoe duik je?

Je kunt duiken door in het water te liggen en op de schietknop (PC: Linkermuisknop) te drukken. Als je dat gedaan hebt kom je onderater, druk dan snel de springknop (spatie) in en nu kun je duiken. Zorg wel dat je weer op tijd boven bent hé?

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Je kan ook de cheat volgens mij CPKTNWT gebruiken om nooit te verdrinken

zo kun je dus makkelijk onderwater zwemmen..

Wanneer die 20% of meer is ga naar Woozie om de missie te starten

Veel Succes...

Geplaatst:

als je de missie bent begonnen kun je trouwens het best diep onderWater ( :puh: ruurd31) zwemmen

zodat je sneller gaat.

voor meer tips over deze missie moet je maar ff de zoekmachine gebruiken :cya:

GTAFAN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...