Jump to content

welke videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen vor m'n oude pc.want mijn videokaart is nu erg oud(32mb).maar ik weet niet hoe ik kan zien welke type kaart er in past.hoe kan ik dat zien?

greetz roeiertje

Geplaatst:

Hoi Roeiertje.

Je zegt dat een een oude PC heb. Dan kan je misschien beter een hele nieuwe PC nemen. Want met een goede videokaart alleen bereik je niet zoveel. Maar nu over je vraag: In Oude PC's zitten vaak alleen maar AGP slots en volgens mij ook wel PCI slots. Maar volgens mij moet je geen PCI expres nemen want ik denk niet dat op je oude moederbord ene PCI expres slot zit.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het zo :Y .

Ikkes

Geplaatst:
Hoi Roeiertje.

Je zegt dat een een oude PC heb. Dan kan je misschien beter een hele nieuwe PC nemen. Want met een goede videokaart alleen bereik je niet zoveel. Maar nu over je vraag: In Oude PC's zitten vaak alleen maar AGP slots en volgens mij ook wel PCI slots. Maar volgens mij moet je geen PCI expres nemen want ik denk niet dat op je oude moederbord ene PCI expres slot zit.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het zo :Y .

Ikkes

ik krijg op het einde van het schooljaar een nieuwe.maar ik wil als ik m'n nieuwe pc heb m'n oude nog gebruiken om "rommel" op te zetten.

greetz roeiertje

Geplaatst:
neem het boekje van je pc mee naar de winkel

Een beetje computer monteur weet volgens mij heust wel wat voor type het is en anders zoekt hij het op.

Ontopic:

Maar ik denk dat je met een agp zit. Maar dan zou ik als ik jou was wachten totdat je de nieuwe pc krijgt. En daar je geld in steken. ipv een oude rolator (pc)[/font].

Ik hoor het nog wel oké?

Veel suc6 :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...