Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

signature7xq.png

Heeft iemand nog tips voor deze sig? Tips zodat ik hem nog mooier kan maken?

Van die tekst weet ik het. Dat is een standaard font, maar ik kon geen mooie vinden :(

Geplaatst:

Ik zelf vind deze eigenlijk goed genoeg. Alleen het is precies dat je gewoon met dat grijs wat hebt "gekleurd".

Je kan je tekst rechts bovenaan zetten met zo een " glas " efffect of hoe dat ook heet. Dus Ferre en daar onder omgekeerd Ferre. Probeersel eh :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Edit: VERWIJDERD

>>> Door .Levi.: Rate even serieus, en kijk naar de rate regels! Hiervoor heb je een warn te pakken. Ik heb zelfs een gepinde topic aangemaakt over het rate gedrag in graphics algemeen. Nu zou iedereen het wel moeten weten.<<<

Bewerkt: door TQM
Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet een tip: zet erop: vote vor HOMIES CLUB

Jeetje, waar slaat dit nou weer op :duh: . Lekker de naam van een vijandige/andere gang erop :td:

Maar bedankt voor de tip synchro. Ik weet wat je bedoelt, het is een tut van Arjen. Ik ga het even uitproberen :)

Edit: Maar weet iemand nog een mooie bijpassende font?

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ik heb even wat aan de font gedaan:

signaturev21ht.png

Drop shadow erbij gedaan, een andere font, en het idee van Synchro met behulp van Arjens tut :)

Geplaatst:
Ik heb even wat aan de font gedaan:

signaturev21ht.png

Drop shadow erbij gedaan, een andere font, en het idee van Synchro met behulp van Arjens tut :)

Nu vind ik hem veel mooier!

8,5/10

Geplaatst:

Ferre, de meeste zouden jaloers moeten zijn. Een top van een sig, eerst dacht ik 8,8 maar ik maak er een 9,6 van. Geniet van dit cijfer en ga zo door.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...