Crowsoul Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik snap het echt niet meer. Ik probeerde het met allerlei velgen en toch krijg ik het niet goed. Ik snap het echt niet meer. Nu ik zo close ben. Wie helpt me voor een laatste keer. Hoe kan ik mijn wheel.max saven met texturen en al zodat ik die mee merge op mijn wagen De velg en band texturen heb ik ook al toe gevoegd aan de TXD met txdworkshop maar dit werkt ook nie. Dus een laatste keer......HEEEEEEEEEELP. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Mooi, groene wielen. Nou even serieus. Kijk even in de TXD of je er iets groen ziet zitten. Delete dan en kijk even hernieuw. Anders moet je mij even de TXD sturen en dan kijk ik even. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Het ligt denk ik eerder aan de Alpha als ik het zo ziet. Je moet gewoon even de Alpha van de TXD even helemaal zwart maken, en dan moet je kijken of het probleem zich nog voordoet, heb dit namelijk nog nooit gezien, maarhet kan best weleens de Alpha zijn. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Is al gelukt effe een foutje in TXD. Super bedankt allemaal. Jullie zijn super demax Dus ook deze topic mag locked of weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.