Big-Bear Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Cars and Weapon Request Hallo, zoals de meeste mensen waarschijnlijk al hebben gezien, kunnen hier maar weinig mensen goed auto's en wapens modellen. Hieronder staat een lijstje welke mensen het kunnen: Cars: -T N T -Burpicane -Hunter Weapons: -Savage250 -Blaster27 (alleen voor handwapens) Hierbij hoeven jullie hen nog niet lastig vallen met pakken vol PM's of die een auto of wapen willen modellen, deze mensen hebben het druk, dus bij deze vraag het niet. Als jullie een auto of wapen willen hebben kijk dan eerst goed op de volgende site's of door hulp van Zoekmachine's: -Google.com -GTAgames.nl -GTAsanandreas.com -TheGTAPlace.com -GTAgarage.com -GTAgaming.com Hier kan altijd wel een auto/wapen tussen zitten, zo niet? Dan moet heb je toch helaas pech gehad, maar het valt altijd nog te proberen, door hier als nog in dit topic een request te doen, waardoor wij voor jou nog verder kunnen zoeken, of ze misschien wel modellen. Bewerkt: 18 maart 2006 door Big Bear Reageren
Crowsoul Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ok requests dan maar. Astra F GSI 16v Cabrio. Maar ja natuurlijk in 1 kleurtje en niet in de 2tone colors dat hij nu is. Ik moet de wagen nog herspuiten A ja en de GSI skirts der op en de stoot strips er af moet ook nog gebeuren Hem vinden online maak ik weinig kans op gezien de wagen origineel ook niet bestaat en ik hem zelf moest bouwen Ik zou u superdankbaar zijn Bewerkt: 11 maart 2006 door Crowsoul Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Gelieve hier geen onzin te posten, maar requests Reageren
ikt Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ik zou graag een Vauxhall Monaro VXR in mijn GTA willen hebben. Tik gewoon de naam in op google en je vind wel ''wat'' plaatjes En kunnen jullie/je die tuneable maken? Link Bewerkt: 12 maart 2006 door ikt Reageren
Crowsoul Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik zou graag een Vauxhall Monaro VXR in mijn GTA willen hebben.Tik gewoon de naam in op google en je vind wel ''wat'' plaatjes En kunnen jullie/je die tuneable maken? Ik dacht die al es tegen gekomen te hebben in een VC versie. Dus eens ik eindelijk mijn texturen op mijn wielen krijg en ik vind hem wil ik hem gerust voor je converteren. I like it and i need the practice Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Je vergeet Crusader, die kan ook auto's maken . Btw: Leuk topic. Greetz Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ik zou graag een Vauxhall Monaro VXR in mijn GTA willen hebben.Tik gewoon de naam in op google en je vind wel ''wat'' plaatjes En kunnen jullie/je die tuneable maken? Ik heb niet die VauxHall kunnen vinden, maar wel de Vauxhall Vectra deze is voor VC, maar ik wist niet voor welke GTA het zou zijn, anders moet je vragen of iemand hem wil converteren. Crowsoul ik kan niks vinden, in geen enkele Downloadbase staat een Astra zelfs geen Opel, die zijn volgens mij niet zo populair. Het spijt me zeer maar dan zal je het toch op een ander Forum moeten requesten. Ikt, die is er niet, maar dit is ook een best wel nieuwe wagen, de meeste nieuwe worden niet 1,2,3 gemodeleerd. Bewerkt: 12 maart 2006 door Big Bear Reageren
ikt Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 http://images.google.nl/images?hl=nl&q=vau...ken&sa=N&tab=wi Hier staan afbeeldingen... Reageren
Crowsoul Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ik zou graag een Vauxhall Monaro VXR in mijn GTA willen hebben. Tik gewoon de naam in op google en je vind wel ''wat'' plaatjes En kunnen jullie/je die tuneable maken? Ik heb niet die VauxHall kunnen vinden, maar wel de Vauxhall Vectra deze is voor VC, maar ik wist niet voor welke GTA het zou zijn, anders moet je vragen of iemand hem wil converteren. Crowsoul ik kan niks vinden, in geen enkele Downloadbase staat een Astra zelfs geen Opel, die zijn volgens mij niet zo populair. Het spijt me zeer maar dan zal je het toch op een ander Forum moeten requesten. Ikt, die is er niet, maar dit is ook een best wel nieuwe wagen, de meeste nieuwe worden niet 1,2,3 gemodeleerd. Ok toch bedankt Big Bear! Ik heb hier op op dit bangelijk vet forum in een week leren unlocke converteren en allerlei wheelssets onder te steken terwijl ik 2 weken geleden nog nooit van 3 DS max gehoord had. Dus zal maar meteen blijven doorgaan en wie weet met een beetje geluk en geduld kom ik er zelf nog toe om hem te maken ikt Ik kon hem ook nie vinden die monaro. Ik versta het niet ik was er zo zeker van dat ik hem ergens voor VC zag op een of ander Russische GTA site. Dus ikt of eender wie moest je hem ergens tegen komen voor VC laat het me weten. Want alles van het converteren lukt nu al vrij goed.. Was maar een stom detail mijn txd fout Dus mensen convert requests nu ook bij mij welkom Bewerkt: 12 maart 2006 door Crowsoul Reageren
'58 Belvedere Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Hey ik ben hier nieuw op aanraden van mijn buurman. Hij wist me te vertellen dat ik hier een modling requestje kwijt kon. Ik ben namelijk dringend opzoek achter een Plymouth Fury (Belvedere) hardtop coupé. De wagen uit John Carpenter's Christine. Das de enige Amerikaanse '58 '59 legende die nog ontbreekt naast de Fleetwood en de Belair. Bewerkt: 17 maart 2006 door '58 Belvedere Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Hmm... deze lijkt verdacht veel op de VooDoo, dus waarom zou je de oorsprongelijke Voodoo niet overtexturen in de stijl van deze plaatjes, dat geeft haast hetzelfde gevoel. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Mijn 2de request ook hier effe zetten Ik zou een chique trein modje wel leuk vinden:*D Dan bedoel ik zo'n hoge snelheidstrein. Zo één van die nieuwste Duitse ICE treinen of zo Moet zalig zijn met supergoeie handlings Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Hmmm...het spijt mij zeer, maar zover ik weet zijn er geen Trein Mods, ik weet het niet zeker, misschien dat je even je grootste vriend Google kan gebruiken, misschien datje hem dan vind. Kijk altijd eerst ook even de links door die ook in dit topic staan Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Hier nog 3 sites om auto's vandaan te halen. Gta Inside SUPER Gta Action Gta Downloads Hier vind je echt SUPER veel auto's. Vooral de eerste link. Bewerkt: 18 maart 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
burpicane Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Cars and Weapon RequestHallo, zoals de meeste mensen waarschijnlijk al hebben gezien, kunnen hier maar weinig mensen goed auto's en wapens modellen. Hieronder staat een lijstje welke mensen het kunnen: Cars: -T N T -Burpicane -Hunter alleen heb ik al heel lang niets meer met modellen gedaan ik moet weer is tijd vinden om het op te pakken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.