DJ-TQM Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Wie kan over mijn website ff zeggen wat je ervan vind enzo en wat er verbeterd aan kan. Deze site Thnx. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik vind de buttons niet zo heel super, het forum button steekt buiten de layout uit. Dat zou ik nog maar eens veranderen . In je optie panel van je .nl.tt domeinnaam kan je instellen dat je geen reclame hebt, dus dan zie je niet zo'n frame aan je linkerzijde (heb ik ook gedaan bij www.trackers.nl.tt). De kleuren horen neem ik aan bij je voetbalclub dus daar is denk niks mis mee. Voor de rest vind ik het dus wel een mooie site hoor, ik geef hem een 6.9/10. Reageren
Joriz Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 - Het lettertype van het menu kan beter (ook verdana?) - Breedte menu klopt niet in Firefox - Wedstrijd rooster op zelfde lettertype als rest site. - Bij Contact kan je beter een contactformulier plaatsen om te voorkomen dat je e-mail adres open en bloot op het internet staat. Verder raadt ik je aan om er niet veel meer aan te verandere aangezien het er al redelijk uit ziet. (jammer dat je het ontwerp niet zelf hebt gemaakt) Tevens moet je echt wat doen aan die kilometers reclame want dit komt niet proffesioneel over. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 - Het lettertype van het menu kan beter (ook verdana?)- Breedte menu klopt niet in Firefox - Wedstrijd rooster op zelfde lettertype als rest site. - Bij Contact kan je beter een contactformulier plaatsen om te voorkomen dat je e-mail adres open en bloot op het internet staat. Verder raadt ik je aan om er niet veel meer aan te verandere aangezien het er al redelijk uit ziet. (jammer dat je het ontwerp niet zelf hebt gemaakt) Tevens moet je echt wat doen aan die kilometers reclame want dit komt niet proffesioneel over. Hoe doe je dat dan, want ik heb geen firefox maar IE Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Gewoon de goeie opmaak gebruiken. En anders jou browser aanpassen aan die van FireFox. Reageren
Timb0 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 - Het lettertype van het menu kan beter (ook verdana?) - Breedte menu klopt niet in Firefox - Wedstrijd rooster op zelfde lettertype als rest site. - Bij Contact kan je beter een contactformulier plaatsen om te voorkomen dat je e-mail adres open en bloot op het internet staat. Verder raadt ik je aan om er niet veel meer aan te verandere aangezien het er al redelijk uit ziet. (jammer dat je het ontwerp niet zelf hebt gemaakt) Tevens moet je echt wat doen aan die kilometers reclame want dit komt niet proffesioneel over. Hoe doe je dat dan, want ik heb geen firefox maar IE Misschien FireFox downloaden (ik weet ff niet meer of dat legaal is ofzo ) Kijken hoe het eruit ziet en dan de code van je site veranderen (geen idee welk stukje) Over die reclame, ga je d\naar de aanmeldpagina (dus waar je je .nl.tt hebt aangemaakt, ik zeg ff de naam niet). Ga dan naar login, tik dan in je .nl.tt gegevens en je wachtwoord die je moest intikken bij de registratie. Dan ga je naar Domain settings en dan bij Advertisting ofzo, op none zetten. Save en uitloggen Reageren
Argon Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Het grotendeel van de bezoekers gebruikt nogaltijd ie dus is het voor niks nodig om geen rekening te houden met ie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.