lucske Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ik denk dat ik nu vast zit heb net de rijschool afgemaakt en de race missies van wang cars gedaan alleen krijg ik nu geen nieuwe opdracht gever moet ik mischien de vlieg- en vaarschool gaan doen ?? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Je moet inderdaad de vliegschool doen om verder te komen want in latere missies ga je vliegen veel succes met de vliegschool heb gehoord dat hij heel moeilijk is en dat is hij ook. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Als je de missie Larning To Fly hebt gedaan kun je de missies in Las Venturas doen, maar na de missie High Noon heb je de andere vliegmissies wel nodig! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ja dat probleem had ik ook. Ik dee eerst alle Las Venturas missies. Maar om de laatste missie te doen. Moet je wel de Learling to Fly missies halen. Maar ik heb SA nu uitgespeeld. Dus ik kan bij dat verlaten vliegveld allemaal coole dingen doen. Zoals je hebt dan daar een jetpack en een coole helikopter. En je kan daar nu elke dag 10,000 euro op halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.