Siender Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hoe kan ik windows firewall zo instellen zodat hij aan blijft staan en ik een mta server kan runnen? Reageren
been Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 bij mij vroeg hij toen ik een server maakte of hij mta server moest blijven blokkeren of blokkering opheffen zodat hij wel aan bleef staan maar dat hij mta niet blokkeerd Reageren
Siender Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 bij mij vroeg hij toen ik een server maakte of hij mta server moest blijven blokkeren of blokkering opheffen zodat hij wel aan bleef staan maar dat hij mta niet blokkeerd bij mij doet hij dat niet. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Start-->Configuratiescherm --> Windows Firrewall. Tabblad uizonderingen. Dan de .exe van MTA SA aanduiden. Dan klik je gewoon op Oke. En alles werkt. (Normaal) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.