Jump to content

vage telefoontjes

ZUMZUM

Recommended Posts

hallo. ik was s een keer in de audio map de geluidjes luisteren en toen speelde hij ook deze geluiden af :

mob_10a, b, c, d en e.

dat telefoontje heb ik nog nooit gehoord in vc.

ook mob_29a t/m g van umberto robina heb ik nog nooit gehoord.

hetzelfde met mob_35a t/m d van phil

mob_54 t/m 58 van mercedes

en de nr's 61, 73 heb ik ook nog nooit gehoord.

weet iemand waar ze in het spel zitten en als ze neit in het spel zitten waarom ze hier dan tussen zitten?

je kunt ze vinden in je vc\audio map

alvast bedankt

ps : zoekmachientje kon niks fatsoenlijks vinden

edit, ja ik wist wel dat umberto de leider van de cubanen was maar ik had dit telefoontje nog nooit van hem gekregen

Bewerkt: door oeneboy
Delen op andere websites

Ik heb ze allemaal even beluisterd, en ik moet zeggen dat mob_10 me niet bekend voorkomt.

De telefoontjes van Umberto Robina komen me vaag bekend voor, maar ik weet niet waar in het spel die voorkomen.

De telefoontjes van Phil zitten volgens mij wel in het spel. Volgens mij krijg je die als je de missies van Phil hebt afgerond.

Die van Mercedes zitten zeker weten niet in het spel. Hoogstwaarschijnlijk geschrapt.

Nummer 61 van Diaz ken ik ook niet.

En tot slot nummer 73. Volgens mij is dat Steve Scott aan de telefoon, en ik dacht dat deze wel in het spel zat. Als je de Interglobal Film Studio's hebt afgerond, krijg je dit telefoontje van Steve.

Delen op andere websites

Er zijn ook veel geluidsbestanden die niet zeker hoeven voor te komen. Ik weet zo snel geen voorbeeld te noemen, maar het kan wel gebeuren. Ik weet er wel een paar uit SA. Als je met Catalina de doelwitten aan eht overvallen ben, zal CJ in de laatste overval verwijzen naar de voorlaatste, aangezien dit 4 verschillende kunnen zijn, is voor elke van de vier een geluidsbestand gemaakt, logisch is dat deze niet allemaal afgespeeld worden, waardoor je het vermoeden krijgt dat er dingen gemaakt zijn die niet voorkomen.

Aangezien ik het spel zélf niet meer heb, wat zeggen Ricardo Diaz en Umberto Robina in die bestanden, misschien kan ik ze nog ergens van herinneren, hoewel het spelen van VC al meer dan ¾ jaar geleden is.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

HAHHAHAHAHA!!! DIe is echt bijzonder goed!! One-armed phil... Luckily I have enough firepower, so i'll never be unarmed phil!

echt een geniaale grap. Ik ga een keer proberen die telefoontjes in het spel te zetten!

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Die van Omberto is volgens mij veranderd. Volgens mij belt hij op met het idee dat hij die kok opbelt, en dan krijg je missies van hem. Dit is misschien de oude versie ervan. Je krijgt volgens mij ook nooit telefoontjes van Mercedes. Misschien had zij eigenlijk wel een grotere rol, zoiets als die dates in San Andreas. Lijkt net op de telefoontjes van Catalina. En dat telefoontje van de auto bij het vliegveld. Misschien is die eruit gehaald omdat het vliegveld verkleint is.

Bewerkt: door Lievemax
Delen op andere websites

• 1 maand later...
Niet gedacht aan die missies van de telefooncellen?

Of waren die van andere mensen ? :{

ze waren denk ik van andere mensen.

best wel vreemd dat ze dat erin hebben gezet dan maar bij Gta Vice City

zijn er eigenlijk zo veel dingen geschrapt net zoals de Fort Baxter Airbase enz....

mischien dat ze wel in het spel horen te zitten maar dat het spel gewoon niet gebruikt

omdat ze wat fouten hebben gemaakt offso :*D

maar ik zou het anders niet weten

maar ik kan de bestandjes niet luisteren omdat ik Gta Vice City op de Ps2 heb.

dus kan ik ook niet kijken of ze in het spel zitten..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...