Jump to content

ik kan een missie van de vliegschool niet halen

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi kan iemand mij helpen met die missie van de vliegschool dat je met een hunter 3 trucks moet vernielen en daarna 2 rijdende auto´s ik kan die missie steets niet halen :-(

kan iemand mij helpen :?

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij ben je bijde vliegschoolmissie "Destroy Targets". Deze missie is opzich best wel makkelijk, probeer eerst heel langzaam te vliegen en probeer ook laag te blijven. Als je dan bij de trucks bent aangekomen scheit je alle kogels (niet rakketen) op de truuks. Je kunt natuurlijk vanaf verte al proberen met rakketen op de truucks proberen te scheiten.

Als je bij de auto's bent aangekomen, blijf dan ook laag vliegen. Probeer geen tot weinig gas te geven en probeer mee te draaien met de auto's (Q of E). Nu schiet je kogels op de voertuigen en als je goed en lang genoeg schiet hoor je ze wel exploderen.

Als je dit allemaal gedaan hebt moet je ook weer terug vliegen. Vlieg naar de rode marker op het vliegveld Verwant Meadows. Je hebt in de vorige vliegschool missie geleerd hoe je makkelijk kunt landen. Voor de PC is het "Capslock" om makkelijk te landen. Houd deze toets in en kun je zo makkelijk landen.

Natuurlijk kun je ook even op deze site een kijkje nemen. >>Hier<< vind je allemaal informatie over de vliegschool.

Natuurlijk is er ook een filmpje over de vliegschool, daar staat precies gefilmt hoe je het het beste kan halen. Misschien heb je er wat aan, het downloaden duurt een tijdje, maar later heb je er ook wat aan. Je vind hem >>hier<<.

Kan een (g)mod deze verplaatsen naar Missiehulp?

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Volgens mij ben je bijde vliegschoolmissie "Destroy Targets". Deze missie is opzich best wel makkelijk, probeer eerst heel langzaam te vliegen en probeer ook laag te blijven. Als je dan bij de trucks bent aangekomen scheit je alle kogels (niet rakketen) op de truuks. Je kunt natuurlijk vanaf verte al proberen met rakketen op de truucks proberen te scheiten.

Als je bij de auto's bent aangekomen, blijf dan ook laag vliegen. Probeer geen tot weinig gas te geven en probeer mee te draaien met de auto's (Q of E). Nu schiet je kogels op de voertuigen en als je goed en lang genoeg schiet hoor je ze wel exploderen.

Als je dit allemaal gedaan hebt moet je ook weer terug vliegen. Vlieg naar de rode marker op het vliegveld Verwant Meadows. Je hebt in de vorige vliegschool missie geleerd hoe je makkelijk kunt landen. Voor de PC is het "Capslock" om makkelijk te landen. Houd deze toets in en kun je zo makkelijk landen.

Natuurlijk kun je ook even op deze site een kijkje nemen. >>Hier<< vind je allemaal informatie over de vliegschool.

Natuurlijk is er ook een filmpje over de vliegschool, daar staat precies gefilmt hoe je het het beste kan halen. Misschien heb je er wat aan, het downloaden duurt een tijdje, maar later heb je er ook wat aan. Je vind hem >>hier<<.

Kan een (g)mod deze verplaatsen naar Missiehulp?

Bedankt!! ik moet die missie ook nog doen!!

Room

Geplaatst:

Deze missie vond ik vrij simpel.

Je moet geen raketten schieten.

Maar alleen kogels.

Op de pc kun je met Q en E sturen.

En natuurlijk caps lock ingedrukt houden met het landen.

Veel succes. :cya:;)

Geplaatst:

Dan heb je hier de helicopter-controls voor de PS2:

Kruisje = omhoog.

Vierkantje = omlaag.

Linker joystick links = naar links rollen.

Linker joystick rechts = naar rechts rollen.

R2 = achterroer naar rechts

L2 = achterroer naar links.

Dit komt van WikiGTA. Het is niet veel, maar verder stond er geen helicopter besturing, sorry. :N

Ik hoop dat je d'r toch wat aan hebt.

Veel succes. ;)

Groeten BaasBart :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...