Joriz Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Bradley H. heeft na een jaar hard modereren en werken aan GTi besloten om te stoppen met zijn moderator functie. Door verschuiving in interesse en gebrek aan tijd kan hij niet meer de vele uren stoppen in zijn moderator taak. Namens de crew wil ik Bradley H. bedanken voor zijn inspiratie gevent werk voor andere leden. Oa. door Bradley H. is de Nederlandse GTA modding wereld zeer erg gegroeit. We zullen op korte termijn op zoek gaan naar aanvulling van de crew voor de modding-fora.
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Bradley H, vanjou heb ik alles geleerd. Echt bedankt daar voor. Ik zie je hopelijk hier nog.
gangster28 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Jammer, Bedankt voor alle hulp en de goede tut over een eiland maken.
W3sl3y Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Jij nu ook al... Nouja, jammer man. We hebben bijna nooit echt contact gehad maar ik mog je altijd wel. Het ga je goed
JGuntherS Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Jammer . Ik heb je 3DS Max kunsten altijd bewonderd. Je was een goede moderator. Er is wel 1 positieve kant: nu ben je eindelijk eens een keer megalid, dat was je nog nooit geweest, toch? .
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Heel erg jammer dat je weggaat Bradley. Je was een zeer goede moderator, en in modden natuurlijk de beste. Ik had niet veel contact met je, maar je lijkt me wel een aardige gozer, ondanks de bier. Veel succes verder en het ga je goed. Bradley H. Bewerkt: 11 maart 2006 door General Lee
Dizzee Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Bradley, ook wij hebben elkaar niet echt leren kennen. Maar ik weet wel, dat je ook veel betekent hebt voor het forum zoals eclipse en Wauzie. We zullen je dan ook missen en bedankt! (ook al ben je niet weg ) Bradley H.
Jarno Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hoeveel moeten er nog komen... Hoeveel moeten er nog gaan. Ik bewonderde je modelling werken. In mijn dromen wil ik net zo goed zijn als jou. Bradley H.
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik vind het bijna niet meer leuk eerst eclipse en wauzie en nu jij. Het ga je goed Bradley H.
Grove St. Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Waarom gaat iedereen weg BradleyH. ik zag jou als de man van het moddelen... veel support heeft iedereen gehad net zoals Eclipse en Wauzie. Een blije gast met leuke foto's Kom ook nog eens kijken ik zie nog wel een keer op msn BradleyH. Bewerkt: 11 maart 2006 door Grove St.
PizzaTonno Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hehe.. dan bedank ik je bij deze voor alle hulp die je me gegeven hebt toen ik nog een naab was in gta modding Goed werk man kom nog maar een keertje een biertje bij me drinken heb je wel verdient =')
NandroDavids Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik had het eigenlijk wel verwacht, omdat je de laatste tijd niet zoveel meer aanwezig was, maar het blijft jammer als er een Moderator vertrekt. Bradley H.
Wesley Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Bradley zei het vanochtend al op MSN : Ik ben misschien de volgende die gaat stoppen. Erg jammer Bradley!!
Ruurd31 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 :cry: :cry: Jammer Bradley H. Ik vind het jammer dat je weggaat. Ik hoop dat je vanuit Spanje nog vaak even hier langswipt om alle beginnend modders zoals mij te helpen!! Hartelijk bedankt, superman!!! Bradley H.
Recommended Posts