Mazzeltje Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Beter laat dan nooit, dat is wel weer waar Mr. X. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen een half jaar later nog zeggen: Jammer dat je weg gaat. (Dit is een voorbeeld.)
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Jammer dat je weg gaat. Ik hoop dat je nog wel blijft doorgaan met modden. Groetjes van Flitskikker
T@rget Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Kom op zeg hij is al vet lang weg Ik denk dat de mods dit topic beter kunnen sluiten want de meeste members die nog niets hebben gezegt kennen hem waarschijnlijk niet eens en hij is al een half jaartje weg
GTA-Sheep Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Lijkt me inderdaad een goed idee om hem te sluiten nu, want blijkbaar post men toch gewoon door. Bradley H. is geen moderator meer (op eigen verzoek), maar is gelukkig nog een erg vaak online en een graag geziene ML. Dus hij is absoluut niet weg
Mazzeltje Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Willen jullie Bradley H. alsnog bedanken dan kun je hem natuurlijk altijd een PB sturen.
Recommended Posts