Jump to content

foto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Tallex!

Er is tegenwoordig maar heel erg weinig wat je niet met je computer kunt, dit kan dus ook. Om een screenshot te maken zijn er verschillende manieren, je kunt bijvoorbeeld in het spel op 'Print Screen' drukken, dat knopje rechtsbovenaan je toetsenbord, en dan je spel afsluiten (of: alt+tab) en naar paint gaan, dan op 'ctrl+v' drukken, of rechtermuisknop en dan plakken. Sla dan je plaatje op en je hebt hem!

Als je het plaatje niet op je computer wil maar in het echt, dan kun je hem gewoon uitprinten! Je hebt dan wel een printer nodig natuurlijk. Ohja, er zijn ook programmatjes die screenshots voor je kunnen maken, een bekend voorbeeld daarvan is Fraps.

Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Tallex,

Ja ook dit is mogelijk, alleen dat gaat wat lastiger dan op de computer, je hebt namelijk ook spullen nodig die je moet kopen, voor geld dus (Logisch). Je hebt hier een videokaart voor nodig waarmee je je Playstation kan verbinden met je computer, die zijn vaak nogal duur.

Ik adviseer je om deze tutorials van Big Smoke en Ewoud eens door te lezen, die zijn bedoeld voor Grand Theft Auto maar ze zullen vast en zeker ook werken voor andere games.

Het gaat dus wel wat lastiger maar dan heb je de screens en eventueel filmpjes wel op je computer. Ik wens je nog succes!

(Dit topic staat verkeerd eigenlijk)

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Bij veel spellen voor de PS2 kun je tegenwoordig screenshots maken. Dat kan ook in San Andreas met de foto camera.

Met sommige USB-Sticks kun je de foto's van je PS2 naar PC doen. Als je rechts (PS2) je USB-Stick erin doet, en hij ziet hem, moet je kijken of je via het spel ook kan zeggen dat hij de foto's naar de USB-Stick kunt schrijven. Let wel op: niet alle USB-Stick's worden ondersteund door PS.

Geplaatst: (bewerkt)
Hey Tallex,

Ja ook dit is mogelijk, alleen dat gaat wat lastiger dan op de computer, je hebt namelijk ook spullen nodig die je moet kopen, voor geld dus (Logisch). Je hebt hier een videokaart voor nodig waarmee je je Playstation kan verbinden met je computer, die zijn vaak nogal duur.

Ik adviseer je om deze tutorials van Big Smoke en Ewoud eens door te lezen, die zijn bedoeld voor Grand Theft Auto maar ze zullen vast en zeker ook werken voor andere games.

Het gaat dus wel wat lastiger maar dan heb je de screens en eventueel filmpjes wel op je computer. Ik wens je nog succes!

(Dit topic staat verkeerd eigenlijk)

met die tutorials kan ik echt niet goed meevolgen!

-Pak de zip bestanden van Ps2 Save Builder en van San Andreas gallery viewer uit.

hoe moet je dat nou doen?

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Hoi Tallex,

Je moet eerst die bestanden downloaden, ik denk dat er wel links in dat topic staan en anders dan zul je even zelf moeten zoeken in de download database van GTAGames. Het bestand dat je download is dan in '.zip' of '.rar' formaat, dat zijn gecomprimeerde bestanden, dat wil zeggen dat in dat bestand, nog meer bestanden zitten.

Je kunt deze bestanden dus 'uitpakken' zodat de bestanden uit het gecomprimeerde bestand gehaald worden. Zie het als een koffer die je uitpakt, eerst zie je alleen de koffer, als je hem uitpakt zie je ook de spullen die in de koffer gezeten hebben. Rare vergelijking maar het komt wel overeen.

Om de bestanden uit te pakken heb je wel een tool nodig, ik raad je hiervoor Winrar aan, die kun je gratis downloaden vanaf hun site, en het is echt een goed programma! Als je het niet echt op downloaden hebt, kun je ook winzip gebruiken, die heeft bijna iedereen wel op zijn computer staan.

Dubbelklik op het gecomprimeerde bestand (.zip of .rar dus) en de rest wijst zich zelf! Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...