Jump to content

de beste dingen van gta SA


gta3

Recommended Posts

Ik vind eigenlijk alles in San Andreas wel goed! Bijna alles is verbeterd ten opzichte van de vorige GTA's. Het is alleen inderdaad wel jammer dat het mafia sfeertje er niet meer inzit, zoals bij de andere GTA's wel het geval was.

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

the truth is 24 uur per dag en 7 dagen perweek stoned,..

hij praat een beetje lijp, maar heeft leuke missies, mischien daarom...

ik vind the truth zelf ook niet veel aan maar dat is meer persoonlijk.

de 1 vind woozie leuk de ander the truth,

en de ander weer Cesar :*D (zoals ik)

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ehm sorry als ik het fout heb maar volgens mij is GTA San Andreas de eerste GTA waar je kan zwemmen en dat zwemmen is wel beter want bij de vorige GTA's belande ik altijd per ongeluk in een ondiep vijvertje ofzo iets en dan was je al gelijk dood :@

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de verhaallijn het best :*D . In GTAIII hadden de (meeste) missies niets met het verhaal te doen, bij bijna elke missie moest er iemand vermoord worden enzo. Maar bij GTA San Andreas is dit totaal anders :Y . Je moert hier meer doen met je "homies"enzo.

Verder is het ook wel vet dat je auto's kan tunen.

Gr. Alex

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd een goede verhaallijn vind ik :) verder vind ik het cool dat we kunnen vliegen in vliegtuigen, dat kon volgens mij bij gtavc nog niet... enja, alles is wel cool, ben benieuwd of ze dit nog kunnen overtreffen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik deze vraag gesteld krijg, dan vergelijk ik het een beetje met Vice City.

Qua kleding is het bijvoorbeeld zéér veel vooruitgegaan, en ik vind het ook leuk dat je kleding enzovoorts op je eigen manier met elkaar kunt combineren.

Het met iemand praten vind ik niet zo heel erg opwindend, omdat die gesprekken vaak toch nergens op slaan.

Het is natuurlijk ook een verbetering ten opzichte van de vorige GTA's, maar ik vind het dus niet echt heel boeiend.

Wat ik ook een goed punt vind van San Andreas, is dat het stukke groter is dan Vice City, en de missies die je in San Andreas moet doen vind ik ook opzich wel leuker dan in Vice City (behalve de missies waar je echt een paar keer over moet doen om ze te halen, dat vind ik altijd ontzettend frustrerend... :bonk: ).

Het enige minpunt van San Andreas is dat ik het de GTA sfeer een beetje vind missen, vooral ten opzichte van Vice City.

Ik weet niet waarom ik dat vind en hoe ik het moet uitleggen, en dat is nou juist zo raar, maar ik vind het gewoon zo.

Dan nog een punt wat ik goed vind aan San Andreas is je gang die je mee kunt nemen tijdens de missies, zodat ze je kunnen helpen.

Dat is in sommige missies heel handig, en het is ook leuk als je een hele gang achter je hebt staan!

Dit waren zo'n beetje mijn punten waaarom ik San Andreas dan toch een zo goed spel vind. ;)

jah ik ben het ook met je eens dat in vice city wat meer gta sfeer inzat maar toch vind ik gta sanandreas tien keer zo cool

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...