alfred Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 het lijkt wel of alle vrouwen in san andereas hoer zijn. En toen ik op een gegevenmoment een dildo had gevonden op het politie burau dacht ik dat die vas wel ergens voor bedoelt is, En ook dat bosje bloemen dat je ergens kon vinden. Maar hoe gebruik je die dingen? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Als je een vriendin hebt kun je deze voorwerpen aan haar geven als cadeau, ook kun je een wandelstok geven. Om het cadeua aan je vriendin(nen) te geven ga je aan het begin of eind van een date voor haar staan en druk je op tab tyerwijl je het cadeautje vasthoud, CJ zal het cadeu overhandigen en jij krijgt -als de date slaagt- er 2% extra bij bij "progress with ..." Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Een dildo kun je volgens mij alleen maar gebruiken als wapen om mee te slaan. Al is dit niet echt aan te raden, omdat hij niet echt goed is om mee te slaan. Hij is misschien wel ietjes beter dan met je hand slaan, maar daar houdt het dan ook wel mee op. De bloemen zijn echter wel goed voor de relatie, want dan krijg je een extra +'je in je relatie met je vriendin. Maar dan moet je de bloemen wel aan je vriendin geven, anders heeft het geen zin. Succes met het versieren! Edit: Moonbeam hierboven heeft het preziece antwoord, dus kijk daar maar even. Bewerkt: 11 maart 2006 door Froodooo Reageren
alfred Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ok bedankt vor de snelle reactie er is alleen een ding, ik heb een xbox, en ik weet dus niet welke knop de tab knop is. Wat doe jij normaal met die tab knop? En hoe krijg je een date? Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Als ik de TAB-knop ingedrukt houd, kan ik mijn skills zien, en ook welke dag van de week het is. Op Wiki GTA staat dat het is om een actie uit te voeren. Als je weet wat die knop bij jou is, dan lijkt het me dat dat in de date dezelfde knop is. Informatie over hoe je een date kunt krijgen, kun je vinden op www.wikigta.nl. Het stukje over de date's kun je hier vinden. Bewerkt: 11 maart 2006 door Froodooo Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 En >HIER<heb je de vindplaatsen van de girlfriends. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Een dildo kun je volgens mij alleen maar gebruiken als wapen om mee te slaan. Wat doe jij normaal met die tab knop? Je kunt de dildo ook geven tijdens een date. Als je een goedde relatie met je vriendin hebt vind ze het leuk om presentjes te krijgen. Ze vind dus een lekkere paarse dildo ook leuk. Deze kun je geven door voor haar te staan en heel vaakop <tab> te drukken. Vanzelf ben je die dildo kwijt en heb je hem gegeven. Voor de date is het echter wel beter, je krijgt er nu heel veel procenten bij.. 2% dus Reageren
King Room Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Whaha,, Ik ga dat is proberen!! Waar kan je die bloemen vinden? Vindt 't eigenlijk wel grappig;) Waarom zit eigenlijk een dildo in de GAME?? Room Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Waar kan je die bloemen vinden?Vindt 't eigenlijk wel grappig;) De bloementjes kun je op >>dit<< kaartje vinden. De foto's van elke plaats komen eraan, ze zijn nog niet klaar, maar als ze er zijn. Je kunt nu de bloemen vinden bij het bolletje. Waarom zit eigenlijk een dildo in de GAME? Tijdens de missie "Key to her Heart" moet je een dildo stelen van een oude man om de missie te voltooien. Verder hebben ze de dildo er voor de grap ingezet. In San Andreas heb je ook sex, bij sex hoort sex-spullen. Vandaar deze dingen.. Reageren
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Op het Eastereggs forum had iemand laatst een zilveren dildo gevonden, kan je die ook als cadeautje geven? Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Die kun je op een braak liggend stuk grond vinden in Bayside (ten noorden van de Gant Bridge) Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Een dildo kun je volgens mij alleen maar gebruiken als wapen om mee te slaan. Wat doe jij normaal met die tab knop? Je kunt de dildo ook geven tijdens een date. Als je een goedde relatie met je vriendin hebt vind ze het leuk om presentjes te krijgen. Ze vind dus een lekkere paarse dildo ook leuk. Deze kun je geven door voor haar te staan en heel vaakop <tab> te drukken. Vanzelf ben je die dildo kwijt en heb je hem gegeven. Voor de date is het echter wel beter, je krijgt er nu heel veel procenten bij.. 2% dus Heel mooi is in de eerste post ongeveer letterlijk al gezegt Op het Eastereggs forum had iemand laatst een zilveren dildo gevonden, kan je die ook als cadeautje geven? Ja ook die kun je als cadeautje geven, het is een vibrator [/font] [EDIT:] Wat deed dat nou weer in het EE forum Bewerkt: 11 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Alexy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Op de X-box is het volgensmij de linker trigger. Als je een foto-toesel in je hand hebt, en er staat een homie naast je, kan je de camera aan hem overhandigen met L, en zo een foto van jezelf nemen . Reageren
Moonbeam Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Op de X-box is het volgensmij de linker trigger. Als je een foto-toesel in je hand hebt, en er staat een homie naast je, kan je de camera aan hem overhandigen met L, en zo een foto van jezelf nemen . Dir heeft absoluut niets met het onderwerp van dit topic te maken, dit opic gaat erover hoe en welke cadeautjes je aan een vriendin kan geven @ hieronder: Dit is dus schoolvoorbeeld spam, bovendien ben je geen hoer als je vriendje je een cadeau geeft. Bewerkt: 15 maart 2006 door Moonbeam Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Haha jah,de vrouwen zijn net hoeren in SA:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.