Gunit-Soldier Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hey Hebben jullie ook dat in San Fierro in Het noorden daar je Grove Street Families lopen en dat het groen op het kaartje is? wel lauw hoef ik niet so ver te rijden om The Triads te aanvallen :puh: en als je eigelijk de laaste brug neemt in het Noordwesten van San fierro en dan eigelijk richting de vliegbasis gaat,( weet niet hoe dat eiland heet ) kijk in het NoordWesten van San Fierro ( waar je een vriendin kan krijgen ) en dan staat daar een lange brug vlakbij als je die dan opgaat zit je ook bij de bootschool daar kan je ook nog een Gangwar aangaan met Vagos ( met die gele Zweetbanden om ze kop) daar lopen dan ook je mannen ik zag het toevallig toen ik op die kaart zat te kjiken wel vaag want ik kijk er heel veelk naar Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Nee dat heb ik niet. Mischien heb je de code gedaan dat je door gangs aangevallen word. Als je die code gebruikt zie je ook gangs in SF en LV. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Dat is een bug. Als je ongeveer een kwartier (echte tijd) de zee in vaart, en je dan laat verdrinken, komen er ook op andere plaatsen gangs. De gangwars zijn korter en minder moeilijk, maar het is wel grappig. Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Dat is een bug. Als je ongeveer een kwartier (echte tijd) de zee in vaart, en je dan laat verdrinken, komen er ook op andere plaatsen gangs. De gangwars zijn korter en minder moeilijk, maar het is wel grappig. Verdere informatie is in dit topic te lezen: klik Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Dat die Vagos in The Desert zijn is normaal, de rest lees ander topic Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Dat die Vagos in The Desert zijn is normaal, de rest lees ander topic Ik ben anders nog nooit ook maar 1 vago (als ganglid dan ) in de desert tegen tegen gekomen Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Dat die Vagos in The Desert zijn is normaal, de rest lees ander topic Ik ben anders nog nooit ook maar 1 vago (als ganglid dan ) in de desert tegen tegen gekomen In Bayside Marina lopen ze, dat ze daar rondlopen is waarschijnlijk het gevolg van het feit dat je zo ver uit de kaart moet vliegen tijdens de missie "Saint Mark's Bistro" Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Dat die Vagos in The Desert zijn is normaal, de rest lees ander topic Ik ben anders nog nooit ook maar 1 vago (als ganglid dan ) in de desert tegen tegen gekomen In Bayside Marina lopen ze, dat ze daar rondlopen is waarschijnlijk het gevolg van het feit dat je zo ver uit de kaart moet vliegen tijdens de missie "Saint Mark's Bistro" Bij mij lopen er ook geen vago's in Bayside en ik heb die missie alang gehaald. Of bedoel je die met een blauwe hoofdband? Het gaat hier over de gele. Reageren
Dago58x Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Het moet duidelijk een bug zijn.. Want bij mij moet dat qel staan ik ben in san fierro Reageren
Scooter Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) eyz, waarschijnlijk komt het doordat hij een keer een kwartier lang de zee is op gevlogen en daarna zich heeft laten verdrinken, dan komen er gang members waar ze anders nooit lopen,.. en een paar extra gebieden die je kan veroveren. bijv. dus boven in SF, mischien dat je ze dan ook ziet in de desert.. grtz, Cesar SA Bewerkt: 15 maart 2006 door Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.