Yohan Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hallo ik heb net een nieuw moederbord gekocht een Asus P5VD1 - X en nu lijkt hij niet in mijn behuizing te passen, Matiscus zou me helpen alleen is d'r er momenteel niet... What kan ik nu in hemelsnaam doen.. ? Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Elk nieuw moederbord past in een CASE van minstens 2 Jaar oud. En bij jou niet kan ik niet weten van hier. Ik heb jou case nooit gezien. Het moederbord moet passen... Reageren
Yohan Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ff iets gemaakt met paint... Links Mijn kast met daarbij de openingen Rechts het moederbord... Zo als je ziet komen de openinge van t moederbord niet overeen met die van de kast... Reageren
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Een nieuwe kast kopen zal de "profesioneelste" oplossings zijn. Je kan er ook nog altijd zelf een gat in boren. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Past je moederbord niet, omdat je voeding in de weg zit of omdat de schroefgaatjes niet overeen komen met het moederbord. Van het eerste heb ik ook last gehad, gewoon kwestie van beetje doordrukken. Het tweede is eigenlijk gewoon pech, dan zul je gaten in je kast moeten boren of een nieuwe kast kopen. Een beetje redelijke kast kost €30/40. Reageren
Yohan Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hij past niet omdat ie te groot is, ik heb nog niet naar de schroefjes kunnen kijken omdat het mobo er nooit heeft ingezeten... Dit zal zo veel makkelijker gaan met een digitale camera... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.