TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hallo, Ik heb een Sagem My X6-2 en ik zou daar graag een geheugenkaartje (Micro SD). Hoeveel kost dit ongeveer en zijn hier verschillende maten in (afmetingen)? Want als ik in boekjes kijk zoals 'Makro' of 'Carrefour' dan denk ik steeds bij mezelf dat dit nooit zal passen. En als ik me zoiets aanschaf, moet ik dan iets kopen om dit in mijn PC te krijgen zoals een diskette-station? want ik heb namelijk niet zo'n dingen vanachter of vanvoor waar die kaartjes zouden inpassen. Ik hoop dat veel van mijn vragen kunnen worden beantwoord. Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Zo'n kaartje kan je bijvoorbeeld hier kopen. Je hebt ook nog één mini uitvoering deze kan je hier vinden. Die kaartjes kun je inderdaad in de meeste gevallen niet zo maar erin pluggen. Hiervoor heb je een cardreader nodig. Alle links naar webshops zijn niet bedoelt om reclame te maken alleen maar om aan te duiden wat de algemene kosten voor TheGtaSecret zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.