Johan O. Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) ik heb net een Driver gedownload voor me Videokaart een S3 Graphics Inc. Savage 4 maar nu heb een een map met bestanden; hoe installeer ik de boel ? B.V.D. Johan O. Bewerkt: 11 maart 2006 door Johan O. Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ga naar configuratiescherm dubbelklik op hardware klik een paar keer op volgende tot je een map kunt selecteren met de driver als het goed is herkent hij hem dan en je kunt de driver gebruiken Reageren
ikt Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) je moet MEESTAL de extentie *.exe gebruiken. NEE! NIET DOEN! ik heb goed gekeken en zag dt het uninstall was. NIET DOEN DUS! Bewerkt: 11 maart 2006 door ikt Reageren
Johan O. Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ga naar configuratieschermdubbelklik op hardware klik een paar keer op volgende tot je een map kunt selecteren met de driver als het goed is herkent hij hem dan en je kunt de driver gebruiken ok heb ik net gedaan, maar ik kan nix installeren ofzo, hij vind geen nieuwe hardware zonder Drivers, dus ik selecteer handmatig en hij zegt dat 'ie correct werkt nog steeds geen manier om hem te installeren je moet MEESTAL de extentie *.exe gebruiken. dat wist ik al , maar niet op uinstall want voor me Nvidia Geforce 6600GT heb ik wel gewoon een *.exe bestand iemand die 't wel weet ? Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) waar heb je de driver weg gedownload? ik weet een goede driversite hier is de link, ik heb de driver ook al gezocht driver Bewerkt: 11 maart 2006 door schno009 Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 waar heb je de driver weg gedownload? ik weet een goede driversitehier is de link, ik heb de driver ook al gezocht driver ik heb hem gewoon van de site van S3, maar jouw link is eigenlijk gewoon hetzelfde maar dan voor Windows 95 & 98 ik heb de XP drivers Reageren
Schno009 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 hoe oud is de video-kaart dan, volgens mij heeft xp haast overal drivers voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.