Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je verbeterd steeds meer tales, alleen hier zijn aantal dingen die verbeterd zouden worden

1.) de tekst is zeer onduidelijk, wit en overlay/soft light zit er in dit geval niet zo heel erg goed uit.

2.) Probeer je render wat meer te "blenden", dat wil zeggen dat het meer 1 geheel moet worden. -> blend tut

3.) Doe de achtergrond laag, die de kleur op de achtergrond bepaald, dupliceren en draai het dan 180 graden rond. Zo wordt de achtergrond wat veller en niet zo grijs

Voor de rest een prima sig, ik zie je steeds verbeteren en als je wat aan deze punten doet zal dat vast ook zo doorgaan :) .

Geplaatst:

Je hebt veel meer bijgeleerd , dat zie je ook aan je sigs.Maar sommige dingen zijn nog niet acht geslaagd . :Y

Ik heb een paar tips :

Ga doe niet te veel Gaussian Blur bij de Anime renders , dat word trouwens niet zo mooi.Bij anime render kan je beter alleen Sharpen doen : Filter -> Sharpen -> Sharpen .Daarna duplicate je de layer en zet je die op soft light , als het te fel is verlaag je de Opacity ( of hoe het ook word geschreven ) , dat beslis je zelf wel.

De text ik zie dat je de overlay van pas hebt gedaan. Is leuk maar de text zie je moeilijk , als je het bijna niet ziet moet je de verdubbel ( duplicate ) je de layer. Is het dan te fel , dan moet je soft light is proberen. Over de achtergrond , ja. Dat vind ik niet zo echt " prachtig " is wel leuk gedaan maar toch.. Ik ga als ik tijd heb een nieuwe Tut maken over de Kleuren van de background. Hoe je gepast background maakt bij een render. ;)

Je word beter , Ga zo door ! :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

De Render zag er al zo uit :D

Tales :koffie:

Edit hier de Sig met Comment van Synchro

sigkoolcopy1or.jpg

Bewerkt: door .Tales.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...