Follow Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hallo, als ik op internet ziet, word ineens de tekst van sommige pagina's heel groot, dit is heel vervelend, en irritant, wie kan mij helpen?? Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Telkens als je dat ziet hou je de CTRL toets ingedrukt en dan scroll je met je scroll-wieltje van je muis naar boven of beneden zodat hij terug normaal word. Hoop dat ik je heb geholpen. Greetz Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Beeld -> Tekstgrootte -> Normaal Reageren
Follow Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Telkens als je dat ziet hou je de CTRL toets ingedrukt en dan scroll je met je scroll-wieltje van je muis naar boven of beneden zodat hij terug normaal word.Hoop dat ik je heb geholpen. Greetz Het helpt, zo kwam het ook zeker, bedankt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.