gangster28 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hallo, Zou iemand mij stap voor stap uit kunnen leggen hoe je mms actieveer. BTW Het kan wel met mijn telefoon en ik heb Hi. BVD Reageren
Jowx Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Hey! Stap 1 Bel 1200 om mms te activeren. Kies eerst optie 2, Zelfservice, dan optie 2, Persoonlijke instellingen en dan optie 2, Activeren van GPRS, MMS, WAP en i-mode. Mocht het zo zijn dat GPRS al geactiveerd is, dan hoor je dat via het systeem. Zet na het activeren je toestel even uit en weer aan om contact met het GPRS-netwerk te maken. Stap 2 Ieder toestel heeft de juiste mms-instellingen nodig. Alle nieuwe mms-toestellen en alle i-mode toestellen zijn standaard voorzien van de juiste instellingen. Is dit bij jouw toestel nog niet het geval, bijvoorbeeld wanneer je je toestel niet bij Primafoon hebt gekocht, dan kun je de MMS-instellingen eenvoudig aanvragen. Stap 3 Verstuur een mms. De systemen van KPN weten nu dat je ook echt mms-berichten kunt ontvangen. Vanaf dat moment kun je mms op je toestel gebruiken! Alles is hier (klik) te vinden. Veel succes en ik hoop dat je er wat aan hebt! Bewerkt: 12 maart 2006 door Jowx Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Bedankt het werkt eindelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.