Yohan Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Goeieavond, Ik beschik sinds gister over een GBA SP, nou is de batterij bijna leeg en wou ik nieuwe erin doen of de aansluiting voor een adaptor zoeken, alleen dit zonder succes. Toen ik het batterij klepje verwijderde bleek dat een kleine smalle dunne batterij inzit, waar overigens wel rechargeable op staat, kan iemand mij ff verder helpen... ? Reageren
Jowx Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hey Yohan! Als het goed is moet er in de doos van de GBA:SP een adapter zitten, zonder deze kan je idd je gameboy niet opladen. De adapter ziet er zo uit: Als dit niet het geval is adviseer ik je om met aankoopbewijs naar het aankoop adres terug te gaan en vragen of je alsnog een adapter kan krijgen. Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hij bedoeld waar de uitgang zit om hem op te laden niet? Die zit gewoon tussen de L en R zitten een paar gaten in eentje pas hij. Reageren
Jowx Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Hij bedoeld waar de uitgang zit om hem op te laden niet?Die zit gewoon tussen de L en R zitten een paar gaten in eentje pas hij. Excuses, dan heb ik hem verkeerd begrepen denk ik.. In het contactje bij nummer 3 kan je het stekkertje van je oplader in doen. Voor meer informatie over de GBA:SP: Deze site. Veel speelplezier! Bewerkt: 12 maart 2006 door Jowx Reageren
Yohan Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Nee Jowx heeft t goed... Alleen heb ik hem gister gevonden en heb ik dus geen oplader..., Zijn die heel duur en uberhaupt los te koop? Dank voor alle info... Reageren
Jowx Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ze zijn zeker los te koop, meestal zijn ze ongeveer €14,95 of iets in die richting. Je kan ze waarschijnlijk bestellen via Nintendo zelf of op een van de vele verkoop sites op internet. Voor informatie van Nintendo adviseer ik je om eerst contact op te nemen met hun helpdesk 0909-NINTENDO of 0909-0490444 (€ 0,45 per minuut). Veel succes ermee! Reageren
Yohan Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Bedankt, Binnenkort ff me homies @ E-Plaza bezoeken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.