Crifox Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Het lijkt me hier wel een mooie plek om te posten, ik zoek een script (php) wat een MTA server als het ware ''controleert'' dus, welke map wordt gespeeld, hoeveel en welke spelers en een bericht of de server online/offline is natuurlijk. Wie helpt mij Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik ben hier een tutorial over aan het schrijven, RTS moet hem nog even controleren en hij kan gepost worden. Ok? Als je niet kan wachten wil ik hier een matig uitlegetje geven. Reageren
Crifox Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Met gewoon het scriptje kan je me al heel blij maken Reageren
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik heb op wmcity.nl een script gevonden voor een Counter strice server dit te doen dus je moet het wrsch een beetje aanpassen. wmcity Reageren
Crifox Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik heb op wmcity.nl een script gevonden voor een Counter strice server dit te doen dus je moet het wrsch een beetje aanpassen.wmcity Daar heb ik volgens mij echt niks aan, je moet er zoveel aan aanpassen dat je het evengoed zelf kan schrijven Reageren
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Denk ik niet, probeer het is met een mta server misschien werkt het wel juist het zelfde! Reageren
Crifox Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Nevermind, ik heb al een andere gevonden. (thnx to Jarno ) Reageren
Joriz Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ga is naar Game-monitor.com Dit is bijvoorbeeld de GTAgames.nl server: http://www.game-monitor.com/GameServer/193.238.26.67:22003/ De afbeeldingen die daar staan kan je op je site zetten. Je kan dit dus ook gebruiken als je zelf een server hebt en aangeeft dat hij mocht worden opgenomen in ASE. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.