Jump to content

PC DOET RAAR

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit nu achter me vaders pc want me eige doet erg raaar 1e x als ik hem opstart krijg ik in beeld explorer fout 2e x krijg ik de melding operation system note found en 3e x start windows normaal op en dan wil ik wat in het internet balkje typen doet het toetsenbord het niet terwijl het numlock lichtje wel brand wat is hier een oplossing voor format c?

Geplaatst:

Heb je last van virusen?

Heb je last van spyware?

Is je computer mischien overbehit?

Aan de hand van de vragen kan ik een betere conclosie geven. :engel:

Geplaatst:

ik zou hem formatteren of (zoals SUMMERBASE al zei)als je last hebt van spyware of virussen dan kan het dat zijn.je kan ook eens naar een pc winkel gaan voor de grote kuis op je pc.

greetz roeiertje

Geplaatst:

Je kan het echt wel zelf doen hoor,

Direct als je de computer aan zet klik je op F8. Waarna je de optie kiest: veilige modus met netwerk mogelijkheden. Je computer start nu als het goed is in de oude windows 98 stijl. Download een goede virusscanner in trail versie bijvoorbeeld die van Norton en download ook een goede antispyware scanner. Voorbeeld: Spyboy Searche and Destroy. Als dat echt niet lukt zou er iets niet pluis zitten. Bijvoorbeeld kapote onderdelen dat kan ik vanaf hier niet zien dus dan zou ik naar een pc winkel gaan.;)

Veel succes. :bier:

Geplaatst:
Draai anders eens Norton EN hitman pro.

Als hij dan nog niet goed draait, zou ik hem formateren.

Greetz :sigaar:

Flutman pro is niet slim om te gebruiken het instaleert namelijk meer dan alleen de leuke programma's. :t

Gebruik gewoon een ander programma; :clown: .

Geplaatst:

Probeer een back-up te maken, bijv. op een DVD of op een andere schijf. En daarna formatteren maar dat is ook echt een noodoplossing. Ik ben bang dat de virussen die je nu hebt je Windows al genoeg hebben kapot gemaakt. En als je ze weg haald blijven de problemen gewoon zitten.

Als je maar 1 schijf hebt, moet je formatteren via de CD van Windows.

Geplaatst:

ik drukte op f8 en dat hielp niks en trouwens normaal zit ie ook in win 98 stijl want ik heb win 98 :clown: ik ben nu win 98 aan het opnieuw instaleren en ik mnoet de code hebben ben het boekje kwijt

Geplaatst:
ik drukte op f8 en dat hielp niks en trouwens normaal zit ie ook in win 98 stijl want ik heb win 98 :clown: ik ben nu win 98 aan het opnieuw instaleren en ik mnoet de code hebben ben het boekje kwijt

Wat ik nu ga zeggen, kan bij sommige in verkeerd keelgat komen. Maar het is totaal legaal.

Er is een tool, speciaal voor dit soort gevallen, die jou product key laat zien. Zoek maar op Google. Het is heel klein stukje freeware. En laat alleen de serial zien.

Geplaatst:

hijn doet het weer ik internet dee het in 1 x niks gen instalatie en straks ga ik ook me 8 mb videokaarty erin doen die ik had gekocht kan ik EINDELIJK me 2 mb videokaart muit het raam schoppen:P:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...