Jump to content

Gmail uitnodigingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Het leek me wel leuk om aan iedereen uitnodigingen te geven die gmail wilt ik heb er nog wel een stuk of 40 dus als je er een wilt reageer je maar.

Geplaatst:

Ik heb er nog 95 :sst:

Maar is het niet handig om te vertellen wat Gmail is?

Gmail is mail van Google. Het is gratis, en je hoeft niet je adres, postcode (bla bla bla) in te vullen alleen je naam :). Als je naar www.gmail.com gaat moet je maar eens goed kijken. Je opslagruimte loopt maar op. het is nu ongeveer 2,7 GB. Je hoeft dus nooit iets weg te gooien. je hebt een hele goede spamfilter, en het is allemaal heel overzichtelijk. Het enige wat wel nodig is, is om al je mailtjes te labelen. Dan kun je ze snel terug vinden.

Ook heb je GmailDrive. Dat is een programma, waarmee je makkelijk bestanden van je PC kan uploaden naar je mail. Waarom niet met zoveel ruimte?! Je hoeft alleen maar inteloggen met het programmma en je sleept je bestanden ernaar toe.

Geplaatst:

Ik heb nog een stuk of 85, ga ze mooi niet gebruiken. :D

Maar Google is in mijn ogen dom bezig. Ze geven email adressen waar 2gb op kan zo maar weg voor niks. Maar goed dat is hun pakkie aan. Verder is het wel geinig :clown:

Geplaatst:

Ik heb 100 uitnodigingen liggen.

G-Mail is handig en je hebt veel ruimte over. Bijlagen laden best wel snel. Je hebt sinds kort een G-Mail Messenger bij je G-Mail. Ik heb mensen uitgenodigd maar die uitnodigingen worden gewoon aangevuld. Als je er een wil PB me dan gewoon.

Geplaatst:

uitnodigingen genoeg dus. :puh:

En eigelijk is dit niet dom van google bijna niemand gebruikt 2 gig. En dit doen ze omdat ze denk ik geld genoeg hebben en populairder willen worden.

Geplaatst:

Door je e-mail adres te pm men naar mij want je mag geen email adressen posten op het forum zelf. En dan krijg je een uitnodiging van mij.

Geplaatst: (bewerkt)

Je mag geen e-mailadressen posten. Dus PB iemand hierboven die Gmail heeft en vermeld daar je e-mailadres. Die stuurt jou dan een uitnodiging naar je mail. Volg de stappen die er staan en jij hebt Gmail.

@ Backsmash

Dat merk ik vanzelf wel. Dat hoeft je niet te posten 0_0

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:
Als ik overstap op Gmail . moeten mensen mij dan opnieuw toevoegen ?

Toevoegen waarop?

Als je msn bedoelt, ja, adresboeken met bijvoorbeeld planet, ja, je creeërt een nieuw e-mail adres.

Geplaatst:
Als ik overstap op Gmail . moeten mensen mij dan opnieuw toevoegen ?

Ik stuur jou een invite naar bijv. je hotmail. Volg daar gewoon de stappen die daar staan en dan heb je dus 2 e-mailadressen.

Als je er ook mee wilt msn'en dan moet je op 'Nieuw account maken' klikken (zie bijlage). En klik op 'Ja, gebruik mijn e-huidige mailadres'. Volg die stappen en log in op je Gmail account. En activeer je account. Klaar is kees!

En als je je oude contactpersonen wilt toevoegen. Ga je naar je oude account en klik bovenaan op Contactpersonen/Contactpersonenlijst opslaan. Sla het ergens op. Ga naar je Gmail account, en ga bovenin naar Contactpersonen/Contactpersonen uit een opgelagen bestand importeren. Dus zo hoef je niet al je mensen weer toe te voegen :)

Geplaatst:

Ik heb net van iemand een account aangeboden gekregen. Ik wil graag van me oude email adres af, omdat het zeer slordig is en allemaal mensen erin hebdie ik niet wil. Maar ik heb er 1 vraag bij. Is dit voor eeuwig? Het kan nooit verlopen? Stel je voor dat ik een half jaar op wereldreis ga, dan wil ik graag als ik terug kom wel weer kunnen mailen en msn'en!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...