ikt Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Tuurlijk! Mijn vader had een account, paar maanden niet op geweest.ff checken. Deed het nog. Maar geen mailtjes bijgekrgen 5 contactpersinen ofzo. Hij gebruikt yahoo Bewerkt: 14 maart 2006 door ikt Reageren
JGuntherS Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik heb net van iemand een account aangeboden gekregen. Ik wil graag van me oude email adres af, omdat het zeer slordig is en allemaal mensen erin hebdie ik niet wil. Maar ik heb er 1 vraag bij. Is dit voor eeuwig? Het kan nooit verlopen? Stel je voor dat ik een half jaar op wereldreis ga, dan wil ik graag als ik terug kom wel weer kunnen mailen en msn'en! Het is zoweerzo handig om een backup te maken van je contactpersonen, dat doe je via Contactpersonen -> Contactpersonenlijst opslaan, en je laadt ze weer in via Contactpersonen -> Contactpersonen uit een opgeslagen bestand importeren. Zo weet je zeker dat je geen contactpersonen kwijtraakt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.