RogierS. Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hallo mensen, nu ik gta voor een overgroot deel gewoon heb uitgespeeld, dwz de storyline en diverse zij missies, leek het me tijd om voor de 150% armor te gaan, en dus de politiemissie te gaan doen. Maar omdat je de criminelen moet doodmaken, krijg je politiesterren, en als ik pas bij level 3 ben, heb ik al zoveel wantedlevels dat het door politieblokkades en achtervolgingen bijna onmogelijk is geworden om ook maar in de buurt van de criminelen te komen, laat staan ze te kunnen vermoorden. Heeft iemand nog tips voor de politiemissie? Bvd! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Nou je zou de code kunnen gebruiken:Nooit politie achter je aan. Reageren
gta3 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 rijd ze snel over werk bij mij Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Mijn tip voor de politiemissies zijn deze: 1. Ik zou in ieder geval op een motor gaan rijden als je dat nog niet deed, zodat je van achteren de criminelen aan kan vallen. Dat vind ik persoonlijk handiger dan een Drive-By vanuit een auto. 2. Dat er politiemensen achter je aankomen, daar kun je gewoon niks aan doen. Daar moet je eigenlijk gewoon een beetje aan wennen, dat is niet anders. 3. Op de kaart heb je, zoals je waarschijnlijk wel weet, allemaal sterretjes. Als je daar door heen rijd, dan gaat je Wanted Level met 1 ster omlaag. Als je die toevallig tegenkomt bij een politiemissie, moet je daar natuurlijk doorheen rijden, dat helpt ook wel! Nog meer tips zijn te vinden op WikiGTA, en wel op deze pagina! Nog veel succes, en ik hoop dat je wat aan deze tips hebt. Bewerkt: 12 maart 2006 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Pak een Hunter of een Rhino. Als je goed kunt vliegen is de Hunter heel leuk, dan kun je vanuit een helicopter zo alle mensen vermoorden. Je kunt deze Hunter krijgen door bij de vliegschool alles goud te halen. Lukt dat niet en alle streetraces zijn al beschikbaar? Dan kun je eventueel bij zo'n streetrace waar je de Hunter moet gebruiken stelen. Vlieg met de Hunter naar de plaatst toe waar je hem wilt hebben, bijvoorbeeld waar je op dat moment bent. Als je hem dan hebt kun je de missie starten. De Rhino kun je stelen als je 6 sterren achter je aan hebt of uit Arena 62, de leger basis in de Dessert. Rechtsonder in bij de legerbasis is een hek waar je door heen kunt rammen. Rijd dan met een auto naar de Rhino die in een overdekte loods staat. Rijd hem dan snel terug naar een garage en save hem. Nu ben je alle politie kwijt en kun je de missie starten. Tijdens deze missie zul je ongeveer 3 sterren achter je aan krijgen, als je in de Rhino of Hunter zit kunnen ze je niet of moeilijk pakken. Zo kun je de missie heel makkelijk halen zonder dat je dood gaat. Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hou het simpel: Pak een Hunter. Ten eerste moet je wel alle Wang Cars missies hebben gedaan, ga dan naar het vliegveld bij LV en start de vliegraces. Kies de race met de Hunter, tijdens de race volg je niet de CP's maar zet je je Hunter in je Hangar bij verdant Meadows. Na de race ga je naar Verdant Meadows en ga je met je hunter de vigilante missies doen, zo ben je binnen no-time klaar. Edit: Ik word oneindig traag .. Reageren
RogierS. Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Okee bedankt voor alle tips, ik ga het zo meteen proberen. Stom: Ik had nog niet aan een Hunter gedacht, daarmee kan je natuurlijk ook die missies doen, ik ga nu gewoon kijken waar ik beter in ben, ter land of in de lucht, en ik denk dat het me dan wel gaat lukken. Inderdaad, knappe politieman die een Rhino tot stilstand wil brengen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ja kan een hunter ook spwanen dat doe ik altijd! Reageren
RogierS. Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 ja kan natuurlijk ook maar ik ga voor de 100% dus ik gebruik geen cheats srry maar bedankt voor de reactie! Reageren
BaasB Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Je hoeft nier persé een hunter te spawnen, je kan er natuurlijk ook gewoon zonder cheats een pakken. Dit zijn de vindplaatsen van de hunter: klik. Volgens mij staan die Hunters daar niet standaard. Je moet bij de Flying School wel voor alle onderdelen goud hebben, pas dan staan die Hunters op de aangegeven plekken. Ik hoop dat je een beetje goed bent in vliegen, want anders gaat het moeilijk worden. In dat geval kun je het altijd nog proberen met een Rhino. Dit is hoe ik het fijn vind om aan een Rhino te komen (quote van mij uit een ander topic): Ga op een goed plekje zitten, waar je veel dekking hebt en waar je niet makkelijk geraakt kan worden. Pak dan een wapen dat je heel fijn vindt. Ga dan op agenten schieten, zodat je sterren krijgt. Blijf op agenten schieten, totdat je 6 sterren hebt. Nu krijg je ook tanks achter je aan. Jat dan een van die tanks, en rijdt ermee naar een van je dichtstbijzijnde garages. Zet de tank daar dan in, en sla het spel op. Na het spel opgeslagen te hebben, heb je 0 sterren en staat er een tank in je garage Suc6 EDIT: Het is trouwens wel verstandig om voordat je op de agenten gaat schieten, te zorgen dat je gezondsheid balkje vol zit, en dat je een kogelvrijvest aan hebt, want je loopt natuurlijk wel het risico om neergeschoten te worden als je even niet oppast Als je dat te ingewikkeld vindt, kun je ook gewoon een Rhino pakken uit 'Arena 69'. Voor als je niet weet waar Arena 69 ligt, kijk maar op dit mapje, het is aangegeven met een blauwe cirkel: Ik weet niet precies waar in Arena 69 de tank staat, sorry. Dus dat moet je zelf maar even zoeken. Heel veel succes met de politie missies! Groeten BaasBart Bewerkt: 13 maart 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.